توییتر در حال آزمایش یک دکمه ویرایش است اما در حال حاضر آن را پشت یک دیوار پرداخت قرار می دهد

همانطور که نیویورک تایمز تاکید می کند، این تغییر بدون شک بزرگترین تغییر برای این پلتفرم است، زیرا محدودیت کاراکترهای توییت را از 140 به 280 در سال 2017 دو برابر کرد.

علیرغم انتشار محدود، همه می توانند ببینند که آیا یک توییت ویرایش شده است یا خیر. این شرکت اعلام کرد که این ویژگی بیشترین درخواست تا به امروز است و اضافه کرد که امیدوار است باعث شود توییت کمتر استرس‌زا و قابل دسترس‌تر باشد.

پلتفرم شبکه اجتماعی در حال آزمایش داخلی توانایی ایجاد تغییرات در یک توییت پس از انتشار آن است. در طول آزمایش فعلی، توییت‌ها را می‌توان «چند بار» در 30 دقیقه پس از انتشارشان ویرایش کرد.

در هفته‌های آینده، این ویژگی به مشترکین آبی توییتر گسترش خواهد یافت – کاربران قدرتمندی که برای دسترسی به ویژگی‌های انحصاری پول پرداخت می‌کنند. توییتر اعلام کرد که عمداً اندازه گروه آزمایشی را محدود می کند تا به شناسایی و حذف سریعتر اشکالات احتمالی و سوء استفاده کمک کند. توییتر اضافه کرد که هرگز نمی توانید خیلی مراقب باشید.

یک سیب زمینی داغ: توییتر تأیید کرده است که در حال آزمایش ویژگی ویرایش توییت است اما همه فوراً به آن دسترسی نخواهند داشت. در ابتدا، توییتر این ویژگی را برای پرداخت به مشترکان Twitter Blue رزرو می کند. قرار دادن آن در پشت دیوار پرداخت – حتی اگر برای مدت کوتاهی برای اهداف آزمایش بتا – بدون شک برخی از افراد را به اشتباه می اندازد. در حالی که مقایسه سیب با سیب نیست، تصور کنید که مجبور هستید برای توانایی ویرایش یک پست در عصر انجمن وب هزینه بپردازید.

بخونید:  Plugable و Kensington از داک های USB-4 با پشتیبانی از دو نمایشگر 4K 120 هرتزی رونمایی کردند.

توییت‌هایی که ویرایش شده‌اند با یک نماد و مهر زمانی خاص ظاهر می‌شوند تا دیگران بدانند توییت اصلی اصلاح شده است. کلیک کردن روی برچسب، بینندگان را به تاریخچه توییت می برد، که شامل نسخه های قبلی پست می شود.

اعتبار تصویر: مارتن بیورک





منبع

ایده این است که به کاربران اجازه دهیم اشتباهات تایپی را برطرف کنند، برچسب های از دست رفته و موارد مشابه را اضافه کنند. توییتر گفت حفظ تاریخچه توییت یک چرخ دنده مهم است زیرا از یکپارچگی مکالمه محافظت می کند و یک رکورد در دسترس عموم از آنچه گفته شد ایجاد می کند.