جیپ تا سال 2025 چهار SUV الکتریکی را در سراسر ایالات متحده و اروپا معرفی می کند

جیپ Recon و Wagoneer هر دو در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و در سال آینده قبل از تولید در سال 2024 در آمریکای شمالی در دسترس قرار خواهند گرفت.

همه اینها بخشی از یک برنامه بلندمدت است که نیمی از تمام جیپ های فروخته شده در ایالات متحده و 100 درصد در اروپا را تا سال 2030 کاملاً برقی می کند. دوج، برند دیگری که متعلق به Stellantis است، اخیراً نسخه تمام الکتریکی خود را پیش نمایش کرده است. ماشین عضلانی شارژر محبوب.



منبع

جیپ ادعا می کند که Recon توانایی عبور از مسیر روبیکون و بازگشت به شهر را با یک بار شارژ خواهد داشت.

چه اتفاقی افتاده؟ جیپ اعلام کرده است که قصد دارد تا پایان سال 2025 چهار SUV تمام الکتریکی را در آمریکای شمالی و اروپا معرفی کند. “تهاجم محصول” شامل Jeep Recon، یک SUV الکتریکی کاملاً جدید خواهد بود. این خودرو دارای مجموعه ای از ویژگی ها برای علاقه مندان به آفرود است، از جمله سیستم مدیریت کشش Selec-Terrain جیپ، لاستیک های آفرود تهاجمی، محافظت از زیر بدنه، قلاب های یدک کش و فناوری اکسل قفل الکترونیکی.

برند متعلق به Stellantis نیز در حال کار بر روی یک Wagoneer تمام الکتریکی است. این SUV ممتاز با نام رمز Wagoneer S (که ظاهراً به معنای سرعت، خیره کننده و جذاب است) دارای طراحی آیرودینامیک است که مسافت 400 مایلی را با یک بار شارژ هدف قرار می دهد. با 600 اسب بخار قدرت، جیپ تخمین می زند که بتوانم از صفر به 60 مایل در ساعت در حدود 3.5 ثانیه سرعت دهم.

بخونید:  Raspberry-Pi-powered "Decktility" برداشتی مدرن از رایانه شخصی جیبی کلاسیک است.

در همین حال، جیپ اونجر قرار است در نمایشگاه خودروی پاریس در تاریخ 17 اکتبر رونمایی شود. این SUV جمع و جور و تمام الکتریکی برد هدف 400 کیلومتر (حدود 249 مایل) خواهد داشت و فاصله “چشمگیر” از زمین و همچنین شکستگی را به رخ می کشد. و زوایای نزدیک شدن به دنبال آن باشید که در اوایل سال 2023 حمل و نقل آن در اروپا آغاز شود.

چهارمین وسیله نقلیه “ساخته شده بر اساس موفقیت رانگلر” نیز در ارائه یوتیوب جیپ به نمایش درآمد. این نشان گراند واگنیر و برد ترکیبی تخمینی بیش از 500 مایل را نشان می‌داد که به گفته جیپ به راننده اجازه می‌دهد از نیویورک، نیویورک به تورنتو، کانادا تنها با یک بار شارژ اولیه سفر کند. مجری به راحتی نام خودرو را ذکر نکرد، بنابراین شاید جیپ هنوز تصمیم نگرفته است که آن را چه نامی بگذارد.