رویال کارائیب اینترنت ماهواره ای استارلینک را به تمام خطوط مسافربری خود می آورد

به طور خلاصه: Starlink در حال برخورد به دریاهای آزاد است. رویال کارائیب اعلام کرده است که قصد دارد سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک اسپیس ایکس را در سراسر ناوگان خود برای استفاده مهمانان و خدمه پیاده‌سازی کند و اولین شرکتی در صنعت کشتی‌رانی باشد که از فناوری Starlink استفاده می‌کند.

در نهایت، رزمناوها ممکن است اصلاً مجبور نباشند برای اتصال در دریا به کشتی تکیه کنند. T-Mobile اخیراً با Starlink در طرحی برای پوشاندن آب های سرزمینی و ایالات متحده با پوشش متنی شریک شد. این سرویس تا پایان سال 2023 به صورت آزمایشی عرضه نمی‌شود. به مرور زمان، شرکت‌ها به دنبال اضافه کردن پشتیبانی برای پوشش صدا و داده خواهند بود.

تعطیلات با کشتی برای برخی فقط همین است – فرصتی نادر برای جدا شدن از سبک زندگی بیش از حد متصل و استراحت در هنگام عبور از اقیانوس آزاد و بازدید از مقاصد مختلف. دیگران به ناچار باید ارتباط خود را با دنیای بیرون حفظ کنند، مهم نیست چه باشد، شاید برای کار یا برای حفظ ارتباط با دوستان و خانواده در رسانه های اجتماعی. برای آن‌ها، امکانات رفاهی مانند Starlink می‌تواند آنها را یک قدم به رزرو یک سفر دریایی نزدیک‌تر کند، در حالی که ممکن بود در غیر این صورت به یک مکان برای گریز زمینی فکر کنند.

رویال گفت که استقرار فناوری Starlink بلافاصله در تمام کشتی‌های رویال کارائیب بین‌المللی، سلبریتی کروز و سیلورسا کروز به همراه تمامی کشتی‌های جدید برای هر برند آغاز خواهد شد. قرار است این عرضه تا پایان سه ماهه اول سال 2023 تکمیل شود.

بخونید:  سونی پس از واکنش شدید، الزامات پیوند اکانت PSN را برای بازیکنان رایانه شخصی Helldivers 2 حذف می کند



منبع

جیسون لیبرتی، مدیرعامل رویال کارائیب گفت که این بزرگترین استقرار Starlink در صنعت سفر تا به امروز است.

اکثر کشتی‌های کروز در حال حاضر نوعی خدمات اینترنت ماهواره‌ای را به مهمانان ارائه می‌دهند، اما اتصالات اغلب غیرقابل اعتماد، کند و گران هستند. با هر شانسی، Starlink حداقل دو مورد از این سه نقطه درد را درمان خواهد کرد.

Starlink در اوایل تابستان امسال سرویس اینترنت خود را برای قایق های شخصی راه اندازی کرد و احساس می کرد که صنعت کروز هدف بزرگ بعدی خواهد بود. Starlink Maritime برای افراد در مقایسه با نصب سنتی زمینی بسیار گران است، اما رویال بدون شک خدمات خود را مطابق با آنچه برای مسافرانش منطقی است، قیمت خواهد داد.