ساعت پیکسل گوگل بالاخره آمد و شگفت انگیز به نظر می رسد


به طور خلاصه: گوگل روز پنجشنبه از Pixel Watch رونمایی کرد، یک پرچم‌دار پوشیدنی که با اپل واچ و دیگر ساعت‌های هوشمند رایج در دسته ابزارهای پوشیدنی رو به رشد قرار گرفته است.

Pixel Watch دارای یک قاب 41 میلی‌متری ساخته شده از 80 درصد فولاد ضد زنگ بازیافتی است که 12.3 میلی‌متر ارتفاع و 36 گرم وزن بدون بند دارد. صفحه نمایش همیشه روشن AMOLED 320 PPI دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت است و با شیشه کورنینگ گوریلا گلس سفارشی 3D پوشیده شده است.

زیر نمای بیرونی جذاب یک Samsung Exynos 9110، یک SoC دو هسته ای با گرافیک Mali-T720 MP1، در کنار یک پردازنده Cortex M33، 2 گیگابایت SDRAM و 32 گیگابایت فلش eMMC قرار دارد. سنسورهای اختصاصی شامل قطب نما، ارتفاع سنج، حسگر اکسیژن خون، سنسور ضربان قلب نوری، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور محیط و سنسور الکتریکی چند منظوره می باشد.

این ساعت همچنین با مجموعه ای از حسگرهای ناوبری از جمله GPS، GLONASS، BeiDou و Galileo بارگذاری شده است. گزینه های اتصال بی سیم شامل 4G LTE، بلوتوث 5.0، NFC و Wi-Fi 802.11 b/g/n 2.4GHz است. گفته می شود باتری یکپارچه 294 میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ تا 24 ساعت کار می کند و می توانید در حدود نیم ساعت 50 درصد تقویت کنید.

همه چیز از زیبایی شناسی شروع می شود و ظاهراً گوگل برنده ای را در دستان خود دارد. ابزارهای پوشیدنی من را به یاد ساعت های قدیمی نایک از حدود سال 2000 می اندازند. Cherlynn Low با Engadget گفت که این احتمالاً زیباترین ساعت هوشمندی است که او تا به حال لمس کرده است. The Verge’s Victoria Song اشاره می کند که بسیار احساس می کند که در خانواده پیکسل جا می شود. Lisa Eadicicco از CNET معتقد است که این می تواند جایگزین اپل واچ باشد که کاربران اندروید منتظر آن بوده اند.

بخونید:  Starting at $200, these small form factor PC deals from Lenovo, Dell and HP are worth checking out

Pixel Watch از 349.99 دلار برای مدل فقط Wi-Fi و 399 دلار برای یک واحد مجهز به قابلیت های 4G LTE شروع می شود. از زمان نوشتن این مقاله با طرح‌های رنگی مشکی، نقره‌ای یا طلایی شامپاین برای پیش‌سفارش در دسترس است و با یک دوره آزمایشی شش ماهه رایگان Fitbit Premium به‌علاوه سه ماه YouTube Music Premium ارائه می‌شود. در 13 اکتبر، همان روزی که Pixel 7 و Pixel 7 Pro معرفی شدند، ارسال و به فروشگاه ها می رسد.



منبع