سامسونگ در سال 2021 نزدیک به 10 میلیون گوشی هوشمند تاشو فروخت که رشد 300 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

تاشوها صدای زیادی از دروازه ایجاد نکردند. نمونه‌های اولیه با نگرانی‌های دوام، به‌ویژه در دسته نمایشگرهای انعطاف‌پذیر، آماده بودند. بدتر از آن، آنها واقعاً دلیلی برای وجودشان ایجاد نکرده بودند. منظورم این است که آنها واقعاً مشکلی را حل نکردند یا نیازی را برطرف نکردند. فقط به این دلیل که شما اکنون فناوری انجام کاری را دارید – مانند ساخت یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش قابل خم شدن – به این معنی نیست که اگر دلیلی برای توجیه وجود آن وجود ندارد، باید این کار را انجام دهید.

به اعتبار خود، سامسونگ همانطور که باید ادامه می داد. به ندرت یک محصول نسل اول در یک دسته کاملاً جدید قرار است جهان را به آتش بکشد، بنابراین سامسونگ به تکرار و درس گرفتن از اشتباهات خود ادامه داد. دوام بهبود یافت و در نهایت، مشتریان متوجه شدند و کیف پول خود را باز کردند.

در سال 2021، سامسونگ نزدیک به 10 میلیون گوشی هوشمند تاشو را در سراسر جهان ارسال کرد. این افزایش بیش از 300 درصدی در سال نسبت به سال است و TM Roh، رئیس موبایل سامسونگ معتقد است این رشد سریع ادامه خواهد داشت.

سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در سال 2019 پس از سال ها تحقیق در مورد چگونگی ایجاد چیزی جدید معرفی کرد که از طراحی مسطح و مستطیلی که ما به آن عادت کرده ایم منحرف شود.

Roh همچنین تاریخ رویداد Unpacked بعدی سامسونگ را تأیید کرد. همانطور که قبلاً شایعه شده بود، در 10 آگوست برگزار می شود و جدیدترین گلکسی های تاشو این شرکت را به نمایش می گذارد. افشاگری‌ها همچنین پیشنهاد کرده‌اند که می‌توانیم چند ساعت هوشمند گلکسی جدید را ببینیم، اما Roh در آخرین سخنرانی عمومی خود فقط به قابلیت‌های تاشو اشاره کرد.

بخونید:  Spotify با وب‌سایت رویدادهای زنده جدید، انگشتان خود را وارد بازار فروش مجدد بلیت کنسرت می‌کند

برداشت سردبیر: نقطه اوج برای پذیرش معمولی تاشو حداقل چند سال دیگر فاصله دارد. اگر سامسونگ و سایرین بتوانند مفهوم یک دستگاه واحد را هم برای کار و هم برای بازی تکرار کنند و در عین حال به رفع پیچیدگی‌های کیفیت ادامه دهند، دستگاه‌های تاشو در نهایت می‌توانند به جریان اصلی تبدیل شوند. با این حال، برای اینکه این اتفاق بیفتد، احتمالاً قیمت ها باید به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

نظر شما در مورد تاشوها در این مرحله چیست؟ آیا یکی از تعداد انگشت شماری از دستگاه های موجود در بازار را امتحان کرده اید؟ آیا از نظر کیفیت و کاربردی انتظارات شما را برآورده کرد؟ در مورد قیمت گذاری چطور؟



منبع