شخصی Doom را در کیوسک سفارشی مک دونالد بارگذاری کرد

همچنین دارای مشکل ارگونومی است، زیرا برای بازی باید گردن خود را بچرخانید. شخصی که Doom را روی کیوسک نصب کرده بود، زمان کافی برای تعمیر آن نداشت، اما نمایشگر 90 درجه به سمت راست چرخیده است. این به کنار، حتی خود جان رومرو تایید می کند ایده تبدیل شیاطین به بیگ مک.

یک نابغه https://t.co/IiEilIQeMD

— DOOM (@DOOM) 30 ژوئن 2022





منبع به طور خلاصه: اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا تقریباً هیچ‌کس کیوسک‌های خود سفارش مک‌دونالد را دوست ندارد، دلیلش ناتوانی آن‌ها در پرداخت نقدی نیست. یک نفر فکر کرد که می تواند کاربرد بهتری برای این دستگاه ها پیدا کند، بنابراین Doom را روی یکی از آنها بارگذاری کرد. این بهترین تجربه نیست، و مطمئناً از گرسنگی فرد کم نمی‌کند، اما روح کسانی را که با پاره کردن و پاره کردن بزرگ شده‌اند تغذیه می‌کند.

این هفته، شخصی تصمیم گرفت Doom را روی کیوسک مک دونالد نصب کند و طولی نکشید که تصویری از نتیجه شیطانی در توییتر ظاهر شد. این بسیار تاثیرگذارتر از اجرا کردن آن بر روی صندوق پول است، اما به اندازه کارکردن آن بر روی یک لامپ هوشمند Ikea، یک کیف پول ارز دیجیتال، یا بهتر از آن، یک چاپگر جوهر افشان هوشمندانه نیست.

یکی از دلایل این وسواس بی پایان این است که Doom اصلی برای اجرا به قوی ترین رایانه نیاز نداشت. با این حال، دلیل دیگر این است که فرد نمی‌تواند سعی کند شیاطین را در غیر محتمل‌ترین دستگاه‌های بازی پاره و پاره کند.