طراحی مجدد و رنگ‌های جدید آیفون 14 اپل فاش شد

به طور خلاصه: همانطور که انتظارات برای سری جدید آیفون 14 افزایش می یابد، ممکن است یک افشای جدید طراحی نهایی را قبل از مراسم معرفی اپل فاش کرده باشد. این فاش شده، طراحی دو سوراخ سوراخ‌دار آیفون 14 پرو و ​​روکش بنفش درخشان جدید را نشان می‌دهد که با مشاهده از زوایای مختلف، رنگ‌ها را تغییر می‌دهد.

واحد ساختگی آیفون پرو 14 می‌تواند شبیه طراحی نهایی باشد، زیرا نشت‌های قبلی را تایید می‌کند، مانند حرکت از یک بریدگی به یک طراحی سوراخ‌دار. همچنین یک رنگ بنفش درخشان جدید را نشان می دهد. هنگامی که از زوایای مختلف به آن نگاه می شود، به نظر می رسد که رنگ آن تغییر می کند.

اپل رویداد “Far Out” خود را در Apple Park در تاریخ 7 سپتامبر برگزار می کند. علاوه بر سری جدید آیفون 14، طرفداران می توانند منتظر عرضه اپل واچ سری 8 نیز باشند.

چندین ویژگی و به روز رسانی های لو رفته دیگر در چند ماه گذشته ظاهر شده اند. شایعات حاکی از آن است که مدل های پرو با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و صفحه نمایش همیشه روشن عرضه خواهند شد، در حالی که تمامی مدل های آیفون 14 می توانند دارای دوربین سلفی جدید باشند.

اعتبار تصویر: nl.letsgodigital.org





منبع با توجه به اینکه انتظار می رود اپل سری آیفون 14 را در رویداد ویژه “Far Out” خود در 7 سپتامبر معرفی کند، شایعات همچنان قوی هستند. آخرین فاش شده از یک ویدیوی کوتاه و عملی منتشر شده در وب سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo توسط کارشناس چینی DuanRui منتشر شده است که به طراحی مجدد و رنگ های جدید آیفون 14 اشاره دارد.

بخونید:  چه کسی سیری را ایجاد کرد؟

DuanRui همچنین مجموعه‌ای از تصاویر را از Weibo بازنشر کرد که سرنخ‌های بیشتری در مورد رنگ ها و طراحی دو سوراخ سوراخ شده. یکی از رندرها آیفون 14 را در رنگ های بنفش، آبی، گرافیت و طلایی نشان می دهد. این تصاویر را با کمی نمک بگیرید، زیرا برخی از افشاگران صحت آنها را زیر سوال برده اند.

طراحی دو سوراخ سوراخ دار دارای بریدگی دایره ای و قرصی بر روی صفحه نمایش است که از بریدگی آیفون های قبلی دور می شود. حفره ها کمی بزرگتر از آنچه در ابتدا انتظار می رفت به نظر می رسند و دارندگان آیفون در مورد طراحی جدید مشکوک هستند. با این حال، طبق گزارش ها، اپل از این تنظیمات جدید فقط در مدل های Pro استفاده خواهد کرد، در حالی که آیفون های استاندارد بریدگی صفحه نمایش آشنا را حفظ می کنند.