مراقب این کلاهبرداری بسیار متقاعد کننده فیشینگ پی پال باشید

تماس با شماره تلفن جایی است که کلاهبرداری به طور جدی آغاز می شود. قربانیان توسط یک نماینده به اصطلاح “خدمات مشتری” که هیچ شرکتی را شناسایی نمی کند استقبال می شود. آنها توضیح می دهند که تنها راه حل مشکل و اجتناب از پرداخت پول، بازدید از یک وب سایت خاص و دانلود یک ابزار مدیریت از راه دور است. هر کسی که این نرم افزار را دانلود کند به زودی متوجه می شود که بیش از 600 دلار ضرر کرده است.

کربس می نویسد که به نظر می رسد فاکتورها از یک حساب تجاری PayPal در معرض خطر یا کلاهبرداری است که به کاربران امکان ارسال فاکتورها را می دهد. تنظیم قانع کننده ایمیل ها به این معنی است که بسیاری قبلاً گرفتار این کلاهبرداری شده اند. در نظرات افرادی که بیش از 1000 دلار سرقت شده اند ادعاهایی وجود دارد. البته بهترین راه حل برای ایمیل هایی مانند این، ورود مستقیم به سرویس برای بررسی هرگونه فعالیت مشکوک است.

پیام ارائه شده ممکن است به اندازه آنچه شما از شرکت بزرگی مانند PayPal انتظار دارید حرفه ای بیان نشده باشد. با این وجود، فاقد خطاهای املایی یا گرامری است که می تواند ایمیل ها را به عنوان کلاهبرداری نشان دهد.

علاوه بر این، سرصفحه‌های پیام نشان می‌دهند که چک‌های اعتبارسنجی ایمیل را به‌عنوان منبعی از PayPal انجام داده و از طریق یک آدرس اینترنتی اختصاص داده شده به شرکت پرداخت ارسال شده است. این نه تنها آن را به یک کلاهبرداری فیشینگ بسیار متقاعدکننده تبدیل می‌کند، بلکه باید تضمین کند که پیام تحویل داده می‌شود و در پوشه‌های هرزنامه گیرندگان قرار نمی‌گیرد.

بخونید:  0patch دو سال دیگر به روز رسانی برای ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 R2 ارائه می دهد

با توجه به اینکه بسیاری از دنیای آنلاین در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در زمینه فناوری اطلاعات دارند، مجرمان می دانند که کلاهبرداری آنها باید بسیار متقاعد کننده تر از تظاهر به یک شاهزاده نیجریه باشد. یکی از موارد اخیر در بریتانیا شامل قربانیان تصادفی است که USB های جعلی آفیس مایکروسافت را در بسته بندی واقعی ام اس دریافت می کردند.



منبع

در این مقاله آمده است: «شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد به حساب PayPal شما غیرقانونی دسترسی پیدا کرده است. “600.00 دلار برای خرید کارت هدیه Walmart از حساب شما کسر شده است. این تراکنش پس از 24 ساعت در مقدار کسر خودکار در فعالیت PayPal ظاهر می شود. اگر مشکوک هستید که این تراکنش را انجام نداده اید، بلافاصله با شماره تلفن رایگان با ما تماس بگیرید. “

به طور خلاصه: کلاهبرداران می‌دانند که بهترین راه برای اینکه مردم را درگیر ایمیل‌های فیشینگ کنند این است که آن را قانع‌کننده کنند و پیشنهاد کنند که عدم پاسخگویی منجر به جریمه‌های مالی می‌شود. کمپین جدیدی که از فاکتورهای جعلی PayPal استفاده می‌کند، هر دوی این شرایط را برآورده می‌کند و موفقیت آمیز است.

Krebs on Security گزارش می دهد که ایمیل های فیشینگ ادعا می کنند که فاکتوری از بخش صورتحساب PayPal هستند که 600 دلار درخواست می کند. اکثر مردم این روزها می‌دانند که آدرس ایمیل فرستنده را در پیام‌های مشکوک بررسی کنند تا ببینند که آیا جعلی به نظر می‌رسند، اما این یکی از PayPal.com سرچشمه می‌گیرد. این ایمیل حتی شامل پیوندی در Paypal.com است که فاکتور را نمایش می دهد.

بخونید:  Second Life، برنامه اصلی متاورس، در حال انتشار است