نظرات، مزایا و معایب Google Pixel 6a


توسط Engadget در

89

فکر می‌کنم وقت آن رسیده است که سری پیکسل A را به عنوان یک خط «بودجه» نبینیم. با طراحی زیبا، پردازنده قدرتمند و دوربین های رضایت بخش، شباهت های بیشتری بین 6a و برادران پرچمدار آن وجود دارد تا تفاوت. به راحتی یکی از بهترین گوشی ها نسبت به پول است. بله، داشتن صفحه نمایش سریع تر و روشن تر و شارژ بی سیم خوب است، اما این موارد در میان رده ها قابل استفاده نیستند.

توسط The Verge on

80

Pixel 6A یک گوشی پرچمدار است که برخی از ویژگی های زیباتر آن حذف شده است – این یکی از رویکردهای ساخت یک تلفن میان رده است. رویکرد دیگر این است که کمی بیشتر روی آن ویژگی‌های زیبا سرمایه‌گذاری کنید، مانند صفحه‌نمایش با تازه‌سازی سریع، اما شامل پردازنده ارزان‌تر و فدا کردن کمی در عملکرد. این مسیری است که سامسونگ با گلکسی A53 طی کرد.

توسط DigitalTrends در

80

اگرچه پیکسل 6a ممکن است آن ارزشی نباشد که پیشینیانش به آن معروف بودند، اما هنوز هم گوشی‌های زیادی را با پول کم ارائه می‌کند.

توسط How to Geek on

70

گنجاندن پردازنده پرچمدار Tensor توسط گوگل باعث شد پیکسل 6a از نقطه نظر سرعت و عملکرد عالی احساس شود، اما سایر جنبه‌های گوشی این تجربه را کاهش داده است. به عنوان مثال، عمر ضعیف باتری در 5G و عدم شارژ بی سیم دائماً به شما یادآوری می کند که از گوشی مقرون به صرفه شرکت استفاده می کنید.

توسط HotHardware در

90

ما فکر می‌کنیم با Pixel 6a که قیمت آن فقط از 449 دلار شروع می‌شود، ارزش زیادی برای پول خود خواهید داشت. این قیمت Pixel 6a را به نصف قیمت برخی از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار این روزها می‌رساند، اما مطمئناً در ازای آن، بیش از نیمی از قیمت را دریافت می‌کنید. اگر به دنبال یک گوشی میان‌رده هستید و فکر می‌کنید حس ممتاز، عمر باتری فوق‌العاده، و سیستم دوربینی که با گوشی‌های گران‌تر مقابله می‌کند، ترکیبی برنده به نظر می‌رسد، ما به‌شدت Google Pixel 6a جدید را توصیه می‌کنیم.

توسط PCMag در

80

Google Pixel 6a با قیمت زیر 500 دلار با عملکرد خوب، عمر باتری باورنکردنی و طراحی متمایز پیشتاز مجموعه تلفن های میان رده است.

توسط Tom’s Guide در

80

اگر می‌خواهید کمتر از ۵۰۰ دلار برای تلفنی خرج کنید، اما همچنان عکس‌های درجه یک می‌خواهید، Pixel 6a را دریافت کنید. گلکسی A53 عمر باتری بهتری را با همان قیمت ارائه می‌کند، و آیفون SE همچنان قهرمان عملکرد کم‌هزینه است، اما پیکسل 6a کل پکیج است.

توسط Wired on

80

اگر از این خطر غافل نشوید، Pixel 6A یکی از بهترین تلفن‌هایی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید، صرف نظر از بودجه‌تان. مدل پیش‌فرض از ۵G زیر ۶ پشتیبانی می‌کند، اما اگر بخواهید می‌توانید ۴۹۹ دلار در Verizon برای پشتیبانی از امواج میلی‌متری بپردازید. شایان ذکر است که گوگل همچنان Pixel 5A سال گذشته را به فروش خواهد رساند و اگر دو روز دوام باتری و جک هدفون را دوست داشته باشید، خرید خوبی خواهد بود.

توسط TrustedReviews در

80

Pixel 6a یک تلفن اندرویدی کوچک و قدرتمند است که در کنار سایر دستگاه‌های Google از کیف پول مناسب‌تری برخوردار است. این گوشی به اندازه سایر گوشی‌های سری A که دیده‌ایم انقلابی نیست، اما همچنان برای کسانی که نرم‌افزار عالی را به جای برگه‌های مشخصات بزرگ ترجیح می‌دهند، یک گوشی عالی است.

توسط Mashable در

85

اگر به یک گوشی اندرویدی نیاز دارید، تنها دلیلی که می‌توانم به آن فکر کنم این است که Pixel 7 ممکن است در پاییز امسال بهتر شود.

توسط HardwareZone در


Pixel 6a به خودی خود ارزش طلایی را دارد، با توجه به اینکه عملکرد آن تقریباً به اندازه Pixel 6 است، اگر کاربران به دنبال ویژگی های اضافی که قبلاً به اشتراک گذاشته شده اند نباشند. علاوه بر این، این بخش شبیه به یک پرچمدار واقعی پیکسل 6 است که دارای برچسب قیمت رسمی 999 دلار است.

توسط توسعه دهندگان XDA در


Google Pixel 6a یک گوشی هوشمند میان رده با Google Tensor و دوربین سطح بالا است، اگرچه اجرای آن کمی گیج کننده است.

توسط Pocket-Lint در


Google Pixel 6a برخی از سخت افزارهای پرچمدار را با قیمتی متوسط ​​ارائه می کند. دوربین Pixel بسیار تحسین شده در پشت وجود دارد که در عین عدم استفاده از آخرین سخت افزار گوگل، تجربه ای عالی را ارائه می دهد. این یک گوشی جمع و جور با صفحه نمایش عالی است، البته محدود به نرخ تازه سازی 60 هرتز. گنجاندن حفاظت IP67 یک مزیت بزرگ در این گروه قیمتی است. Google Pixel 6a یک تلفن ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال دستگاهی جمع‌وجور و قدرتمند می‌گردند که ارزش پولی خوبی را ارائه می‌دهد – با امتیاز 5 سال پشتیبانی نرم‌افزاری.

توسط youtube.com در


Pixel 6A گزینه بودجه جدید گوگل با یک نقص آشکار است.



منبع

بخونید:  Overwatch 2 is the worst game on Steam, according to user reviews