ژاپن در حال تحقیق بر روی تاسیسات آب مصنوعی برای ماه و مریخ است

ابعاد معماری استوانه ای 100 متر و ارتفاع آن تا 400 متر (328 فوت عرض و 1312 فوت عرض) خواهد بود. این یک چرخش کامل هر 20 ثانیه یک بار انجام می‌دهد و 1G گرانش تولید می‌کند که شعاع آن بزرگ‌ترین است، که معادل آن چیزی است که روی زمین تجربه می‌شود.

برای توضیح این تفاوت ها، محققان و مهندسان دانشگاه کیوتو و شرکت ساختمانی کاجیما یک سیستم گرانش مصنوعی را برای حمایت از حیات فضایی بشر پیشنهاد کرده اند. تاسیسات مسکونی با استفاده از نیروهای گریز از مرکز گرانش تولید می کند.

این تیم همچنین به ایجاد بیوم های هسته ای فکر می کند و حتی در حال بررسی یک سیستم حمل و نقل بین سیاره ای با سرعت بالا است که به مسافران اجازه می دهد بین زمین، ماه و مریخ حرکت کنند.

محققان هنوز زمان زیادی برای بررسی جزئیات و کار بر روی بودجه دارند، زیرا آنها انتظار ندارند تلاش های استعمار تا نیمه دوم قرن بیست و یکم به واقعیت تبدیل شود.

در حالی که بسیاری از این فرصت برای تجربه کاهش اثرات گرانشی محیطی مانند ماه یا مریخ استقبال می کنند، تحقیقات نشان داده است که می تواند تأثیر منفی بر چیزهایی مانند استحکام استخوان داشته باشد. ما همچنین نمی دانیم که گرانش چه نوع تاثیری بر زایمان در فضا خواهد داشت، یا کودکی که در محیطی با جاذبه کم بزرگ شده است چگونه با آمدن به زمین برخورد می کند.

اعتبار تصویر: Pixabay



منبع آینده نگر: کشورهای سراسر جهان به طور فزاینده ای به آینده ما در فضا فکر می کنند، و نه فقط به ماه و بازگشت. مستعمرات درازمدت در سطح ماه و مریخ به خوبی در دسترس هستند، اما فضانوردان باید قبل از اینکه گرانش قابل دوام باشد، با گرانش – یا کمبود آن – مبارزه کنند.

بخونید:  سامسونگ به مشتریانی که گلکسی Z Fold 4 یا Z Flip 4 را پیش‌سفارش می‌کنند NFT ارائه می‌کند.

نیروی گرانشی ماه حدود 16.6 درصد نیروی گرانشی زمین است. در مریخ، نزدیک به 38 درصد چیزی است که در اینجا روی زمین تجربه می کنید.