یخچال ال‌جی MoodUP دارای بلندگوهای بلوتوث و پنل‌های تغییر رنگ است که با موسیقی همگام می‌شوند

ال‌جی می‌گوید MoodUp فن‌آوری‌های تبرید پیشرفته و هوشمند را برای تازگی بهتر غذا و راحتی بیشتر ارائه می‌کند، اما چه کسی وقتی با پنل‌های LED پوشانده می‌شود که می‌توانند رنگ را تغییر دهند، به این موارد اهمیت می‌دهد؟

روزهایی که یخچال ها کاری جز سرد نگه داشتن غذا و نوشیدنی نداشتند، گذشته است. مدل‌های ورزشی تلویزیونی و متصل به اینترنت امروزی، آشپزخانه‌ها را به مناطق سرگرمی تبدیل می‌کنند و هیچ کجا به اندازه یخچال MoodUP ال‌جی مشهود نیست.

ال‌جی خاطرنشان می‌کند که درب فریزر در هنگام شب روشن‌تر می‌درخشد تا به افرادی که در جستجوی یک میان‌وعده نیمه‌شب هستند کمک کند تا راه خود را به سمت غذا پیدا کنند.

این پنل های LED کاربرد عملی دارند. اگر حسگر درب تشخیص دهد که محفظه یخچال برای مدت طولانی باز مانده است، پانل روی در باز به طور مکرر چشمک می زند. نحوه چشمک زدن پانل ها وقتی کسی به یخچال نزدیک می شود کمتر کاربردی است، ظاهراً راهی برای گفتن “خوش آمدید”.

WTF؟! نمایشگاه سالانه فناوری IFA فردا در برلین آغاز می شود، اگرچه برخی از شرکت ها دوست دارند محصولات خود را زودتر از موعد مقرر رونمایی کنند. یکی از اینها ال جی است که یخچالی را معرفی کرده است که قطعا می توان آن را منحصر به فرد توصیف کرد.

اما ساختن این شگفت‌انگیزترین یخچال جهان برای ال‌جی کافی نبود. همچنین دارای بلندگوهای بلوتوث داخلی است که می‌توانند برای پخش موسیقی از برنامه‌ها یا لیست پخش مجموعه موسیقی ال‌جی به تلفن هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ متصل شوند. بهتر از همه، رنگ‌های پنل‌های LED هماهنگ با هر چیزی که در حال بازی است تغییر می‌کند و آشپزخانه شما را به یک کلوپ شبانه واقعی تبدیل می‌کند.

بخونید:  اینتل چندین CPU جدید را در CES ماه آینده، ایستگاه های کاری و مرکز داده را بعداً راه اندازی می کند

هیچ خبری از ال جی در مورد قیمت یا نوع مدل وجود ندارد. به نظر می رسد تصاویر مطبوعاتی که دو یخچال را در کنار هم نشان می دهند شامل یک نسخه چهار در با یک بخش شفاف (احتمالا اختیاری) و یک مدل تک در با دو محفظه فریزر است.



منبع

با استفاده از برنامه ThinQ ال‌جی، مالکان می‌توانند از بین 22 رنگ برای پانل درب بالایی و 19 رنگ برای پایین، یا می‌توانند تم رنگی مانند طبیعت را انتخاب کنند.

برای کسانی که ترجیح می دهند آشپزخانه خود را در نور چند رنگ چراغ های دیسکوی چشمک زن غرق نکنند، یخچال MoodUP ترکیبی از خاکستری لوکس و سفید لوکس را در صورت خاموش شدن LED ها ارائه می دهد. همچنین به طور طبیعی دارای تشخیص صدا و Wi-Fi ارتقا یافته است.