یوتیوب کانال Pornhub را به دلیل چندین نقض خط مشی ممنوع کرد

در سال 2020، مسترکارت و ویزا به دنبال افشاگری نیویورک تایمز که ادعا می کرد MindGeek از ویدئوهای تجاوز و سوء استفاده جنسی از دختران زیر سن قانونی درآمدزایی می کند، مسترکارت و ویزا روابط خود را با Pornhub قطع کردند – سایت در پاسخ به این مقاله، دانلودها و آپلودهای تایید نشده را ممنوع کرد. هر دو غول مالی هنوز با شکایتی روبرو هستند که آنها را متهم می کند که قصد دارند “به MindGeek در کسب درآمد از پورن های کودکانه کمک کنند.”

کانال یوتیوب Pornhub از سال 2014 وجود داشت و قبل از ممنوع شدن توانست 900000 مشترک جمع کند. ویدیوهای امن برای کار را در تبلیغ شبکه محبوب سرگرمی بزرگسالان و مجریان آن منتشر کرد. Variety اشاره می‌کند که برخی از محتوای کانال شامل مجموعه‌هایی مانند مشاوره برای مدل‌ها، مدل‌های پورن هاب، و پورن هاب سواد 101، و همچنین بخش‌هایی درباره مد، موسیقی و جوایز Pornhub بود. این کانال همچنین محدودیت سنی برای ویدیوهای خود در نظر گرفت که بینندگان را باید بالای 18 سال داشت.

جک مالون، سخنگوی یوتیوب در بیانیه‌ای به Variety گفت: «پس از بررسی، کانال Pornhub Official را به دنبال نقض‌های متعدد دستورالعمل‌های انجمن خود متوقف کردیم. ما خط‌مشی‌های خود را برای همه به‌طور یکسان اجرا می‌کنیم و کانال‌هایی که مکرراً محتوای نقض‌کننده را نقض می‌کنند یا به آن اختصاص داده می‌شوند، خاتمه می‌یابند».

در ماه ژوئن، MindGeek و Pornhub هر دو با اتهامات مربوط به میزبانی ویدیوهای جنسی بدون رضایت مورد شکایت قرار گرفتند. سی و چهار زن از شرکت مادر MindGeek به اتهام اینکه “یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های قاچاق انسان در جهان” و “احتمالا بزرگترین مخزن غیرقانونی پورنوگرافی کودکان در آمریکای شمالی” است، شکایت کردند.

بخونید:  هک چند ابزار Flipper Zero از آمازون ممنوع شد و برای اسکیمینگ کارت طبقه بندی شد



منبع

کانال Pornhub دیگر در جستجوی یوتیوب ظاهر نمی شود و URL آن خطای 404 را نشان می دهد.

گروه ضد هرزه‌نگاری مرکز ملی بهره‌کشی جنسی (NCOSE) نوشت که محتوایی را در حساب YouTube Porhub در روز جمعه پرچم‌گذاری کرده است که معتقد است خط‌مشی‌های یوتیوب را نقض می‌کند.

این ممنوعیت تنها چند ماه پس از آن صورت گرفت که اینستاگرام متعلق به متا، حساب پورن هاب را که بیش از 13 میلیون دنبال کننده و بیش از 6200 پست داشت، به دلیل برهنگی، محتوای بزرگسالان و درخواست جنسی راه اندازی کرد. اینستاگرام نیز مانند یوتیوب مدعی شد که این اکانت افراد را به بازدید از Pornhub تشویق می کند. TikTok همچنین هفته گذشته پس از شکایت NCOSE، حساب Pornhub را حذف کرد.

MindGeek، شرکت مادر Pornhub، گفت که “به شدت” ارتباط محتوای یوتیوب آن به سایت های پورنو را “به شدت رد کرده است”. یکی از سخنگویان گفت: «متاسفانه، این تازه‌ترین نمونه تبعیض علیه افراد در صنعت بزرگسالان است، روندی که در رسانه‌های اجتماعی و سایر جنبه‌های زندگی دیده می‌شود، به‌ویژه زمانی که گروه‌ها به طور غیرصادقانه محتوای رضایت‌بخش بزرگسالان را با استثمار ترکیب می‌کنند.»

چه اتفاقی افتاده؟ یوتیوب کانال Pornhub را به دلیل “نقض های متعدد” دستورالعمل های انجمن خود از پلتفرم حذف کرده است. این شرکت متعلق به گوگل گفت که این حذف به دلیل نقض خط مشی ممنوع است که پیوند به سایت هایی را که محتوای غیر مجاز در YouTube را میزبانی می کنند، ممنوع می کند.