Quake 1 یک مد ردیابی پرتو دریافت می کند

Tsyrendashiev از آن زمان حالت Doom را برای پشتیبانی از پردازنده‌های گرافیکی AMD به‌روزرسانی کرده است. کسانی که در ابتدا آن را به دلیل نداشتن کارت RTX ارسال کردند، ممکن است بخواهند آن را امتحان کنند. برای کسانی که DLSS ندارند، اجرای بازی با رزولوشن های یکپارچهسازی با سیستمعامل به عملکرد کمک می کند.

Sultim “sultim_t” Tsyrendashiev بازگشته است، و ردیابی مسیر را در زمان واقعی به Quake کلاسیک 1996 id Software اضافه می کند. افشای اولیه این مود یک تریلر بود که تاخیر در پروژه ردیابی مسیر Half-Life 1 در ژانویه را اعلام می کرد.

این مد سومین ارتقاء ردیابی پرتو برای یک FPS کلاسیک است که Tsyrendashiev امسال از آن رونمایی کرد. در ماه آوریل، او یک تبدیل برای Doom اصلی منتشر کرد. او همچنین یکی برای Serious Sam در دسترس دارد.

کاربرانی که نسخه Steam Quake را نصب می‌کنند، می‌توانند با دانلود و باز کردن آرشیو آن و سپس اجرای فایل اجرایی vkQuake، که باید به‌طور خودکار پوشه Steam را شناسایی کند، این مد را به سرعت اعمال کنند.

برای نصب دستی در نسخه‌های غیر Steam، فایل‌های PAK و پوشه موسیقی بازی را در یک پوشه جدید به نام «id1» کپی کنید، که در همان دایرکتوری فایل اجرایی vkQuake قرار دارد. مطمئن شوید که فایل cfg قدیمی را با یک فایل جدید بازنویسی کنید. بازیکنان دارای کارت گرافیک RTX باید DLSS 2.0 را با دانلود فایل dll و باز کردن فایل فشرده RayTracedGL1-DLSS در همان پوشه vkQuake نصب کنند.

مد جدید Quake در GitHub Tsyrendashiev در دسترس است و با نسخه اصلی 1996 و ریمستر 2021 کار می کند. Tsyrendashiev پروژه خود را بر اساس vkQuake — یک تبدیل Vulkan QuakeSpasm است.

بخونید:  مصرف کنندگان آمریکایی در سه ماهه گذشته در مقایسه با سال 2021 تقریباً 2 میلیارد دلار کمتر برای بازی های ویدیویی هزینه کردند

چیزهای جالب: پس از اینکه انویدیا ردیابی پرتویی را به Quake II اضافه کرد، بسیاری تعجب کردند که چرا کسی این ویژگی را به نسخه قبلی خود نیاورده است. یک مدر پرکار اکنون تبدیلی را برای پر کردن این شکاف منتشر کرده است، در حالی که از طرفداران می‌خواهد برای پروژه مورد انتظار دیگری کمی بیشتر صبر کنند.

یکی دیگر از بازی‌های کلاسیک اول شخص که امسال ray tracing دریافت می‌کند، Portal است که توسط انویدیا و خط لوله جدید RTX Remix ساخته شده است. این شرکت امیدوار است که مدرهای بیشتری از مجموعه ابزار جدید خود برای اضافه کردن ray tracing و سایر ویژگی‌ها به عناوین DirectX 8 و DirectX 9 استفاده کنند. Remix قبلاً برای افزودن بافت‌های بهبود یافته و DLSS 3 (یا DLSS 2) به The Elder Scrolls III: Morrowind و Mount & Blade اصلی مفید بوده است. تبدیل پورتال در ماه نوامبر به صورت رایگان در اختیار دارندگان این بازی بر روی رایانه شخصی قرار خواهد گرفت.



منبع