برگزارکننده PAX، ReedPop، میزبان E3 2023 در لس آنجلس در ژوئن آینده خواهد بود

E3 تنها نمایشی نیست که قرار است سال آینده بازگردد. مایک یبارا، رئیس بلیزارد اخیراً گفت که متعهد به بازگرداندن BlizzCon در سال 2023 هستند. مانند E3، BlizzCon در سال 2020 برگزار نشد و در سال 2021 به صورت مجازی در آمد و امسال دوباره متوقف شد.



منبع

یک فرآیند ثبت نام رسانه ای امن در اواخر سال 2022 آغاز خواهد شد. فهرستی از غرفه داران تایید شده، برنامه زمان بندی رویدادها، راهنمای هتل و سفر و موارد مشابه در ماه های آینده از طریق بیانیه های مطبوعاتی و در وب سایت رسمی E3 اطلاع رسانی خواهد شد.

گفت: “با حمایت و تایید ESA، ما قصد داریم رویدادی در سطح جهانی ایجاد کنیم تا به صنعت بازی جهانی به روش‌های جدید و گسترده‌تر از آنچه قبلاً در ReedPop انجام می‌دهیم از طریق مجموعه رویدادها و وب‌سایت‌های پیشرو جهان خدمت کنیم.” لنس فنسترمن رئیس ReedPop.

Kyle Marsden-Kish، معاون جهانی بازی این شرکت، گفت که E3 2023 بازگشتی به شکلی خواهد بود که به آنچه همیشه کار می‌کرده احترام می‌گذارد و در عین حال آنچه را که انجام نداده است تغییر می‌دهد و معیار جدیدی را برای نمایشگاه‌های بازی‌های ویدیویی آینده تعیین می‌کند.

Stanley Pierre-Louis، رئیس و مدیر عامل ESA، گفت که سه سال گذشته تأیید کرده است که E3 صنعت بازی را مانند هیچ رویداد دیگری تشکیل می دهد. Pierre-Louis افزود: “ReedPop استعدادهای کلاس جهانی و درک دقیق صنعت بازی های ویدیویی را به ارمغان می آورد، که برای سال های آینده تجربه E3 را بهبود می بخشد.”

بخونید:  20 Years of Steam: From Half-Life 2 to the Steam Deck

چه اتفاقی افتاده؟ E3 2023 تابستان آینده به صورت حضوری و مورد انتظار خود بازخواهد گشت – این را مدتی است که می دانیم. این هفته، انجمن نرم افزارهای سرگرمی (ESA) جزئیات جدیدی را در مورد رویداد برنامه ریزی شده برای هفته دوم ژوئن 2023 فاش کرد.

E3 در سال 2020 به دلیل بیماری همه گیر لغو شد. نسخه آنلاین E3 تابستان گذشته میزبانی شد، اما بسیاری از این تلاش ناامید شدند. ESA دوباره تصمیم گرفت E3 را برای سال 2022 به دلیل نوع Omicron از Covid-19 لغو کند.

ESA با ReedPop در E3 2023 همکاری می کند. همانطور که ممکن است بدانید، ReedPop شرکت تولید کننده رویداد کهنه کار است که در پشت نمایش های مهم دیگر از جمله جشن جنگ ستارگان، رویدادهای PAX و کامیک کان نیویورک قرار دارد.