بهترین مانیتورهای بازی – تعطیلات 2022

هنگام انتخاب هر یک از این OLED ها، انتخاب بد سخت است، هیچ کدام گزینه های کاملی نیستند و فضای زیادی برای بهبود وجود دارد، اما کیفیت تصویری که آنها برای گیمرهای امروزی ارائه می دهند فوق العاده است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید، یک نوع جدید از AW3423DW به نام AW3423DWF وجود دارد که 165 هرتز است و ماژول G-Sync را حذف می کند، برای صرفه جویی 200 دلاری. ما انتظار داریم که این عملکرد مشابه مدلی باشد که ما آزمایش کردیم، بنابراین باید در نظر گرفته شود.



منبع

خبرهای خوبی برای به اشتراک گذاشتن در بخش HDR وجود دارد زیرا در نهایت تعدادی از گزینه های مانیتور HDR جامد برای توصیه وجود دارد. اینها قیمت بالایی دارند — اگر می خواهید عملکرد HDR مناسب و واقعی داشته باشید ، باید حداقل 800 دلار بپردازید — اما در عین حال ، مانیتورهای HDR واقعی هرگز مقرون به صرفه نبوده اند ، بنابراین ما در نهایت می توانیم پریدن به این اکوسیستم را توصیه می کنیم.

در حال حاضر سه گزینه خوب وجود دارد: Alienware AW3423DW، LG C2 OLED در اندازه 42 اینچی و Samsung Odyssey Neo G7. اگر بخواهیم یکی را به عنوان بهترین انتخاب کنیم، بین Alienware یا LG C2 که هر دو نمایشگر OLED هستند سرگردان هستیم. Samsung Odyssey Neo G7 با پنل LCD VA 1196 منطقه ای خود به راحتی در رتبه سوم قرار می گیرد، وضوح حرکت به خوبی نیست، تجربه HDR خوب است اما به خوبی OLED ها نیست، و در حالی که روشنایی بهتر است، ناامید می شود. با دقت رنگ ضعیف تر سامسونگ، زوایای دید بد و بهینه سازی HDR کمتر جامد. با این حال، مقرون به صرفه ترین از این سه با قیمت 800 دلار است که قیمت بسیار مناسبی است.

بخونید:  سرور پست دولتی نادرست پیکربندی شده، داده های حساس نظامی را برای هفته ها ریخت

فاکتورهای جداکننده در اینجا آمده است: AW3423DW یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 175 هرتزی بالاتر است که به دلیل کانکتور DisplayPort، روشنایی پایدار بالاتر و رایت بهتر در سیاست، برای استفاده از رایانه شخصی مناسب تر است. عملکرد HDR مشابه با LG C2 دارد و در بعضی مواقع می‌تواند در واقع روشن‌تر شود در حالی که آشکارا سطوح مشکی مشابه را حفظ می‌کند. کالیبراسیون کارخانه ای خوب، دقت HDR عالی و ارگونومی مناسب پایه دارد.

LG C2 42 اینچی بزرگ است و فرمت کاملاً متفاوتی با AW3423DW 34 اینچی فوق عریض دارد، اگر در مورد نمایشگرهای فوق عریض یا بزرگ تردیدی وجود داشته باشد، انتخاب به این صورت کاملاً واضح است. اما ما فکر می‌کنیم دلایل زیادی برای حضور در حصار در اینجا وجود دارد، بالاخره C2 در واقع کمی عریض‌تر از AW3423DW «فوق‌عرض» است و ارتفاع بسیار بیشتری را برای یک صفحه نمایش کلی بیشتر به شما می‌دهد.

LG C2 با مجموعه ویژگی های خود پیشتاز است، این یک تلویزیون تمام عیار با ویژگی های هوشمند و طیف وسیع تری از گزینه های کالیبراسیون است، از جمله پشتیبانی از Dolby Vision، که AW3423DW از آن پشتیبانی نمی کند. بزرگتر است، پوشش صفحه نمایش بهتری دارد، طرح بندی زیرپیکسل بهتری دارد و به لطف پشتیبانی از HDMI 2.1 سازگاری بهتری با کنسول دارد. همچنین این نمایشگر با تأخیر پردازش کمتری است و ال‌جی از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری از محصولات خود به خوبی پشتیبانی می‌کند، برخلاف Alienware که حتی سیستم‌افزار قابل ارتقای کاربر را ندارد.

دلیل حفظ توصیه Neo G7 این است که استانداردترین و مناسب ترین مانیتور دسکتاپ است. اگر بزرگی ال‌جی C2 یا ماهیت فوق‌العاده AW3423DW را نمی‌خواهید، Neo G7 یک انتخاب عالی است، مشروط بر اینکه بتوانید انحنای 1000R را تحمل کنید. این بهترین وضوح متن را دارد و شاید برای استفاده معمولی دسکتاپ مناسب ترین باشد. و در حالی که ممکن است در برخی زمینه ها به خوبی OLED ها نباشد، همچنان عملکرد خوبی را در بسیاری از زمینه ها برای LCD ارائه می دهد.

بخونید:  احتمال برخورد یک سیارک با زمین در روز ولنتاین 2046 1 در 560 است.