مرسدس خودروهای خود را برای مشتریانی که سالانه 1200 دلار پرداخت می کنند سریعتر خواهد ساخت

پاسخ به DLC صندلی های گرمکن BMW این بود که هکرها راه حلی برای خود ابداع کنند، بنابراین همین اتفاق می تواند در مورد مرسدس بنز نیز رخ دهد، اگرچه شرکت ها بدون شک این موارد را نقض گارانتی می نامند.

مدیران صندوق های تامینی که تصمیم می گیرند خواستن پرداخت معادل 100 دلار در ماه برای چیزی که باید به عنوان استاندارد ارائه شود – یا یک پرداخت ارتقاء یکباره – “بهبود قابل توجهی” در شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت 0.8 تا 1 ثانیه دریافت خواهید کرد. این ویژگی همچنین نوید تغییر مشخصات کلی موتورهای الکتریکی را می دهد.

Drive ویژگی اضافی اختیاری در فروشگاه آنلاین مرسدس را برجسته می کند: یک سرویس اشتراک “افزایش شتاب” برای همه خودروهای EQS یا EQE آن. افزایش گشتاور و حداکثر خروجی وسیله نقلیه شما 1200 دلار در سال هزینه دارد، یا حدود یک پرداخت ماهانه اضافی. مرسدس EQS 2022 دارای قیمت پایه 103360 دلار است.

البته خریداران برای به‌روزرسانی نرم‌افزاری که عملکرد را بهبود می‌بخشد، پرداخت می‌کنند، بنابراین اینکه مرسدس چگونه این پرداخت را به‌عنوان پرداخت سالانه مستمر – و مبلغی معادل ۱۲۰۰ دلار در سال – توجیه می‌کند، مشخص نیست.

از زره اسب 2.50 دلاری در The Elder Scrolls IV: Oblivion تا جنجال Overwatch 2، کسب درآمد، چه در بازی، سخت افزار، وسایل نقلیه یا هر چیز دیگری، خشم بسیاری را از سوی مصرف کنندگان به همراه دارد. با این حال، در نهایت، معمولاً مشتریان زیادی وجود دارند که این موارد اضافی را می خرند تا این خشم برای شرکت هایی که پول نقد دارند ارزشش را داشته باشد. به عنوان مثال، بازی رایگان بازی Diablo Immortal دارای کمترین امتیاز کاربر برای یک بازی رایانه شخصی در متاکریتیک (0.3) است، اما در ماه اول 50 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

بخونید:  ویژگی آزمایشی ویندوز 11 سردرد انتقال داده ها از یک رایانه به رایانه دیگر را کاهش می دهد



منبع

ما قبلا اینجا بودیم، متاسفانه. در ماه ژوئیه گزارش شد که یکی از امکانات اضافی اختیاری BMW در وسایل نقلیه خود با هزینه ماهانه ارائه می‌کند، صندلی‌های گرمکن با قیمت حدود 18 دلار در ماه. همچنین فرمان گرم کن را با قیمت 12 دلار در ماه ارائه می دهد. اما این موارد در مقایسه با اشتراک مرسدس سخاوتمندانه به نظر می رسند.

WTF؟! اگر فکر می‌کردید قفل کردن ویژگی‌های بازی‌های ویدیویی در پشت DLC، اشتراک‌ها، پاس‌های فصلی و غیره خشمگین‌کننده است، به فکر صاحبان خودروهای الکتریکی لوکس جدید مرسدس EQ نباشید. این خودروساز پیشنهاد می‌کند عملکرد کامل خودروها را با قیمت مقرون به صرفه 1200 دلار در سال باز کند.