تریلر جدید گیم پلی بازی Stalker 2 شگفت انگیز به نظر می رسد

تریلر جدید بازی با عنوان Come to Me ساعاتی پیش در کانال یوتیوب GSC Game World منتشر شد. این کلیپ واقعا گرافیک فوق العاده Unreal Engine 5 و محیط جوی را نشان می دهد. همچنین نگاهی اجمالی به سیستم مدیریت موجودی وجود دارد.

Stalker 2 برای اولین بار در سال 2018 معرفی شد، تقریباً یک دهه پس از عرضه آخرین بازی این سری، Stalker: Call of Pripyat. در حالی که طرفداران بازی های اصلی عالی راضی بودند، سال گذشته پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه این بازی NFT ها را در خود جای داده است، اعتراض های زیادی به وجود آمد – توکن های غیر قابل تعویض هنوز به عنوان چیز بزرگ بعدی (پول درآور) در بازی در آن زمان دیده می شدند. خوشبختانه، واکنش های متقابل منجر به یک چرخش توسط استودیو شد. بعداً تأیید کرد که استالکر 2 هیچ چیز مرتبط با NFT نخواهد داشت.

بسیار مورد انتظار: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی مورد انتظار Stalker 2: Heart of Chornobyl منتشر شد و بسیار چشمگیر به نظر می رسد. این بازی با تاخیرهای متعددی روبرو شده است که بیشتر آنها نتیجه مستقیم تهاجم روسیه به اوکراین بوده است، جایی که توسعه دهنده GSC Game World در آن مستقر است، اما هنوز هم قرار است سال آینده عرضه شود.

GSC Game World برخی از عملیات خود را از زمان شروع جنگ در اوکراین به پراگ، در چک منتقل کرده است. به این ترتیب، انتظار می رود استالکر 2 دیگر با تاخیر مواجه نشود.

تمام این زیبایی به این معناست که توسعه‌دهنده به بازیکنان توصیه می‌کند که کارت گرافیک Radeon RX 5700 XT یا Nvidia RTX 2070 Super / GTX 1080 Ti را در سیستم خود داشته باشند، اگرچه حداقل نیازها Radeon RX 580 و GTX 1060 6 گیگابایتی است. این بازی در زمان راه اندازی در فروشگاه Epic Game و Steam در دسترس خواهد بود و به لطف گنجاندن آن در این سرویس، دلیل دیگری برای ثبت نام کاربران برای PC Game Pass است.

بخونید:  تصمیم اکتیویژن برای خروج از چین ناشی از نظری بود که در ترجمه گم شده بود

در ژانویه، GSC Game World اعلام کرد که استالکر 2 برای آماده سازی آن به هفت ماه کار دیگر نیاز دارد. این قبل از حمله روسیه به اوکراین بود که بازی را تا سال 2023 به تعویق انداخت.

Stalker 2 مانند نسخه های اصلی، یک بازی بقای جهان باز است. این در منطقه ممنوعه در اطراف نیروگاه هسته ای چورنوبیل قرار دارد و مملو از خطرات است، از ناهنجاری ها و جهش یافته ها گرفته تا راهزنان.

در اخبار مرتبط، اخیراً گزارش شده است که ولدیمیر یژوف، توسعه‌دهنده سابق GSC که در Stalker: Clear Sky کار می‌کرد، در نبردی در نزدیکی باخموت جان باخت.



منبع