تیم کوک، مدیر عامل شرکت، چهار ویژگی را که اپل در کارکنان احتمالی جستجو می کند، فاش می کند

نکته دیگری که احتمالاً کوک باید به عنوان ویژگی مورد نظر اپل ذکر می کرد این است که کارمندان در ویدیوهای TikTok اظهار نظرهای نادرست نمی کنند. تونی بلوینز، معاون تدارکات اپل، اخیراً این اشتباه را مرتکب شد و به قیمت کارش تمام شد.



منبع

کوک در سخنرانی خود در دانشگاه ناپل فدریکو دوم در ایتالیا (از طریق فورچون) تاکید کرد که چقدر مهم است که کارکنان ورودی اپل به دنیا اهمیت دهند، زیرا معتقد است این کار بهترین کار را در افراد به ارمغان می آورد.

او گفت: «ما به دنبال توانایی همکاری با مردم هستیم – این احساس اساسی که اگر ایده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم، آن ایده رشد می‌کند، بزرگ‌تر و بهتر می‌شود». تلاش های مشترک و نه فردی

می خواهید اینجا کار کنید؟

کنجکاوی بعدی بود. کوک گفت که کنجکاوی به اندازه کافی برای پرسیدن سؤالات زیاد، چه باهوش و چه احمق، به فرد فشار می آورد تا عمیقاً به پاسخ ها فکر کند.

کوک گفت که کارکنان اپل با این چهار مهارت در این شرکت به خوبی عمل کرده اند، به همین دلیل است که هنگام استخدام کارکنان به دنبال همان ویژگی ها است. او اضافه کرد که در صورت عدم انجام کار، پرداخت پول زیاد باعث خوشحالی کسی نمی شود. او گفت: «مردم باید به دلیلی بزرگتر از خودشان کار کنند. “بنابراین شما می خواهید یک چشم انداز برای شرکتی داشته باشید که در مورد خدمت به مشتری و به نوعی بهبود زندگی آنها باشد. شما می خواهید این کار را به روشی اخلاقی انجام دهید.”

بخونید:  LastPass می گوید که هک شده است، به کاربران می گوید نگران نباشند

آخرین و احتمالا واضح ترین چیزی که اپل از کارگران می خواهد، سطح بالایی از تخصص است. او گفت: «اگر ما در طراحی صنعتی کاری انجام می‌دهیم، به کسی نیاز داریم که طراحی صنعتی را بلد باشد و مهارت‌هایی در آن داشته باشد، چه از دوران دانشگاه و چه در دوران کاری.

جالب است بدانید که کوک ابتدا از مهارت همکاری نام می برد. مدیر عامل شرکت مدت‌هاست که گفته است تیم‌های حضوری برای فرهنگ اپل ضروری هستند، به همین دلیل است که این شرکت بیش از همه برای بازگرداندن کارمندان خود به دفتر تلاش کرده است. این امر منجر به دادخواست کارکنان در ماه اوت علیه دستور بازگشت به کار شد که مستلزم کار انعطاف پذیر در مکان بود.

چرا مهم است: آیا آرزوی کار در با ارزش ترین شرکت جهان را دارید؟ اپل با ارزش بازار 2.35 تریلیون دلاری خود، مزایای زیادی برای کارمندان ارائه می دهد، اما دریافت لیست حقوق کار آسانی نیست. به گفته رئیس تیم کوک، کوپرتینوها در استخدام های احتمالی خود به دنبال چهار ویژگی هستند.

مدیرعامل سپس چهار ویژگی کلیدی را که می‌گوید مردم باید برای اپل کار کنند را تجزیه و تحلیل کرد. اولین مورد از این موارد و با توجه به دستور بحث برانگیز شرکت برای بازگشت به کار، احتمالاً مهم ترین مورد امروز، توانایی همکاری با همکاران است.

جای تعجب نیست که کوک خلاقیت را به عنوان یکی دیگر از ویژگی هایی که اپل در کارکنان بالقوه به دنبال آن است ذکر کرد:[we look for] کسی که به نوعی در اطراف مشکل قدم می زند و از زوایای مختلف به آن نگاه می کند و از خلاقیت خود برای ارائه راه حل استفاده می کند.”

بخونید:  بلیزارد سیستم مورد نیاز رایانه شخصی راه اندازی دیابلو 4 را فاش کرد: 32 گیگابایت رم و RTX 3080 برای 4K