صفحه نمایش هیبریدی فلکس سامسونگ هم می تواند تا شود و هم کشویی

همچنین ببینید: مانیتورهای جدید سامسونگ شامل 75 اینچ 8K فوق عریض و دو نمایشگر بزرگ QD-OLED هستند.

در ماه سپتامبر، در جریان کنفرانس Innovation 2022 اینتل، JS Choi، مدیر عامل سامسونگ دیسپلی، نمایشگر کشویی 17 اینچی را برای لپ‌تاپ‌های آینده معرفی کرد. این مدل که به عنوان Flex Slidable Solo شناخته می شود، می تواند صفحه نمایش را در یک جهت گسترش دهد. Flex Slidable Duet سامسونگ، همانطور که از نام آن پیداست، می تواند هم به چپ و هم به راست (یا بالا و پایین بسته به جهت) گسترش یابد.

با استفاده از آن، کاربران می توانند صفحه نمایش را باز کنند تا صفحه نمایش 10.5 اینچی با نسبت تصویر 4:3 را نشان دهند. کشویی سمت راست آن را به یک صفحه 12.4 اینچی با نسبت تصویر 16:10 گسترش می دهد. این انعطاف‌پذیری می‌تواند برای کسانی که در حال حرکت کار می‌کنند و بازی می‌کنند، یک موهبت باشد، البته با این فرض که دوام آن تا حد زیادی است و قیمت‌گذاری از نظر نجومی منع کننده نیست.

Samsung Display از 4 تا 7 ژانویه در نمایشگاه Consumer Electronics میزبان نمایشگاه صرفاً دعوتنامه خود خواهد بود. نمایشگاه CES برای عموم باز نیست، اما با وجود هزاران روزنامه‌نگار و رسانه با چکمه‌ها در این هفته در لاس وگاس، بدون شک در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از Samsung Display خواهیم شنید.



منبع

چرا مهم است: به ما گفته شده است که چیز بزرگ بعدی در فناوری گوشی های هوشمند، نمایشگرهای تاشو هستند… یا صفحه نمایش های کشویی؟ سامسونگ ظاهراً به اندازه بقیه ما مطمئن نیست، پس چرا هر دو را انجام ندهیم؟ در نمایشگاه CES 2023، سامسونگ یک نمایشگر منفرد را به نمایش می‌گذارد که قابلیت‌های تاشو و کشویی را با هم ترکیب می‌کند. نوآوری “Flex Hybrid” دارای فناوری تاشو در سمت چپ صفحه و فناوری کشویی در سمت راست خواهد بود.

بخونید:  به مقامات کرملین گفته شد که از شر آیفون خود خلاص شوید یا آن را به «بچه ها» بدهید.

سامسونگ همچنین فناوری صفحه نمایش QD-OLED را به تلویزیون 77 اینچی فوق العاده بزرگ خود اضافه کرده است که بزرگترین تلویزیون در خانواده QD-OLED است. این شرکت اعلام کرد که خط تولید سال 2023 خود با یک الگوریتم بهینه سازی پیشرفته به نام IntelliSense AI و مواد جدید OLED HyperEfficient EL برای بهبود روشنایی رنگ هر RGB ارائه می شود. سامسونگ ادعا می کند که حداکثر روشنایی را به بیش از 2000 نیت می رساند.

Flex Slidable Solo و Slidable Duet اولین حضور عمومی خود را در CES خواهند داشت. مشخص نیست که آیا دستگاه‌های مصرف‌کننده‌ای معرفی می‌شوند که از فناوری جدید استفاده می‌کنند، بنابراین ممکن است کمی طول بکشد تا به محصولات اصلی تبدیل شود که می‌توانید بیرون بروید و خریداری کنید.