لوازم آشپزخانه CES سامسونگ دارای فری است که می تواند محتوای آن را به صورت زنده پخش کند

سامسونگ همچنین از یخچال 4 در فلکس سفارشی خود رونمایی کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 32 اینچی FHD بدون حاشیه است که به کاربران اجازه می دهد دستگاه های SmartThings سازگار را نظارت و کنترل کنند. نرم افزار Family Hub همچنین به کاربران اجازه می دهد 190 کانال تلویزیونی رایگان تماشا کنند، به کتابخانه Google Photos خود دسترسی داشته باشند و گزینه تصویر در تصویر را نیز دارد. این یخچال قرار است در نیمه اول سال 2023 در آمریکای شمالی و کره عرضه شود.

در نهایت، یخچال ساید بای ساید سنتی تر سفارشی وجود دارد. همچنین فاقد دسته است که از طریق یک ضربه روی در باز می‌شود و دارای ویژگی‌هایی مانند یخ‌ساز دوگانه خودکار، پارچ آب پرکننده خودکار با تزریق‌کننده، و Optimal Fresh Zone+ و فیلتر Active Fresh سامسونگ است که به گفته شرکت، غذا را برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر نگه می‌دارد. در حالی که 99.99 درصد باکتری ها را از بین می برد. یخچال ساید بای ساید سفارشی در سه ماهه اول سال 2023 در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.



منبع

WTF؟! آیا تا به حال آرزو کرده اید که فر شما یک دوربین داخلی داشته باشد که بتواند پخت و پز محتویات آن را به صورت زنده پخش کند؟ احتمالاً نه، اما این امر سامسونگ را از ایجاد چنین دستگاهی منع نکرده است. انصافاً، اجاق هوش مصنوعی سفارشی چیزی فراتر از پخش مهارت‌های آشپزی یا فقدان آن‌ها را به دنیا انجام می‌دهد.

فر را می توان با SmartThings Cooking و Samsung Health ادغام کرد تا آمار تمرینات و اهداف رژیم غذایی کاربران را تجزیه و تحلیل کند تا گزینه های غذایی را بر اساس موادی که در خانه دارند توصیه کند. همچنین به جای دستگیره دارای یک درب فشاری برای باز کردن است. ویژگی که ممکن است همه قدردان آن نباشند.

بخونید:  دموی Layers of Fear PC طعم اولیه دیگری از Unreal Engine 5 را ارائه می دهد

برای کسانی که مهارت‌های آشپزشان با گوردون رمزی مطابقت ندارد، فر همچنین می‌تواند تشخیص دهد که آیا ظرف در حال پخت نزدیک به سوختن است یا خیر و اعلان‌های هشدار برای کاربران ارسال می‌کند. علاوه بر این، مالکان می توانند نمای دوربین را به صورت زنده در رسانه های اجتماعی پخش کنند، که ظاهراً یک ویژگی عالی برای سازندگان محتوا و سرآشپزها است. همچنین می توانید از غذاها عکس بگیرید و پیشرفت آن را از طریق فید ویدیو بررسی کنید.

سامسونگ به تازگی برخی از لوازم آشپزخانه خود را که بخشی از خط تولید CES 2023 خواهند بود، به نمایش گذاشته است. فر AI سفارشی به لطف دوربین داخلی خود و آنچه سامسونگ هوش مصنوعی قدرتمند می نامد متمایز است. این می تواند 80 غذای مختلف (106 در اروپا) و مواد در حال پخت را تشخیص دهد و دما، زمان و حالت مناسب را توصیه کند، که مورد دوم شامل سرخ کردن با هوا، پخت با بخار و مناطق دمایی دوگانه است.

فر AI سفارشی اکنون در اروپا در دسترس است. در سه ماهه سوم سال 2023 وارد آمریکای شمالی می شود. هنوز درباره هزینه آن صحبتی نشده است.