ماسک به دنبال پایان خرید است، می‌گوید توییتر داده‌های لازم را ارائه نکرده است

هیچ تضمین قانونی وجود ندارد که ماسک از توافق چند میلیارد دلاری که قبلاً مذاکره شده بود، کنار بیاید. بر اساس این توافق نامه دائمی، در صورتی که هر یک از طرفین از پیشنهاد توافق شده کنار بروند، توییتر یا ماسک می توانند یک میلیارد دلار هزینه جدایی را متحمل شوند.

چندین نتیجه بالقوه دیگر نیز وجود دارد، از قیمت خرید مجدد مذاکره شده یا جریمه های جدایی گرفته تا پیشنهاد دهنده دیگری که در تلاش برای تصاحب خرید است. هر گونه حدس و گمان در مورد نتیجه تا زمانی که اطلاعات بیشتری در دسترس نباشد، چیزی جز حدس و گمان نخواهد بود.





منبع

به نظر نمی رسد که نمایندگان توییتر این اتهامات را به راحتی قبول کنند. علیرغم ادعاهایی مبنی بر اینکه پلتفرم رسانه ای اطلاعات مربوط به خرید مورد مذاکره را مخفی نگه داشته است، رئیس هیئت مدیره توییتر، برت تیلور، واضح بود که این شرکت اقدامات قانونی را دنبال خواهد کرد و قصد دارد شرایط خرید قبلاً مذاکره شده را اجرا کند.

ادعاهای ماسک مبنی بر اینکه توییتر با داده های مربوط به حساب کاربری ارائه نشده است، چیز جدیدی نیست. این اظهارات به ماه می بازمی‌گردد، زمانی که مدیرعامل صراحتا اعلام کرد که خرید به حالت تعلیق درآمده است تا اینکه توییتر حقایقی را در مورد ادعاهای خود در مقاله‌ای که قبلاً منتشر شده بود ارائه کرد. ماسک و تیم او بر این موضوع که این اطلاعات برای انجام تجزیه و تحلیل کامل ربات‌ها و سایر حساب‌های جعلی در سرتاسر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ضروری است، مصمم هستند.