مد خوب Half-Life 2 VR پشتیبانی از اپیزود اول را اضافه می کند، اپیزود دوم نیز به زودی عرضه می شود


بسیار مورد انتظار: توسعه الهام‌بخش یک دهه افزونه رایگان واقعیت مجازی Half-Life 2 ادامه دارد. تیم مود Source VR پشتیبانی از اولین بسته الحاقی کلاسیک FPS را اضافه کرده است و دومین بسته برای ماه آینده برنامه ریزی شده است. اگر به دلایلی هنوز مالک Half-Life 2 و قسمت های بعدی آن نیستید، کل مجموعه با قیمت 2 دلار به فروش می رسد.

از روز جمعه، حالت Half-Life 2 VR به بازیکنان اجازه می‌دهد از قسمت اول از ابتدا تا انتها لذت ببرند. کل داستان Half-Life 2 در VR قابل پخش خواهد بود، زمانی که این مد پشتیبانی از قسمت دوم را در تاریخ 6 آوریل، درست در زمان عید پاک، اضافه کند.

این مد که برای دارندگان Half-Life 2 و Episode One رایگان است، گیم‌پلی کامل VR در مقیاس اتاق را به شوتر اصلی 2004 اضافه می‌کند. بازیکنان می‌توانند از کنترل‌های حرکتی برای عملکرد همه جانبه سلاح مانند سلاح‌های دو دستی، بارگیری مجدد دستی، گرفتن مهمات از روی شانه و مناظر آهنی کاربردی استفاده کنند. گزینه هایی برای تعویض سریع سلاح، بارگیری مجدد سریع و مناظر لیزری نیز موجود است. علاوه بر این، این مد اکنون از جلیقه های bHaptics پشتیبانی می کند، بنابراین بازیکنان می توانند تأثیرات درون بازی را احساس کنند.

این پروژه از پاییز گذشته در نسخه بتای باز قرار داشت و با به‌روزرسانی قابل توجه ماه گذشته، ویژگی‌هایی را اضافه و بهبود بخشید. بازیکنانی که از حرکت نرم VR ناراحت نیستند، اکنون می توانند حرکت دوربری را برای تجربه آسان تر امتحان کنند، اما این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی است. منبع VR همچنین یک جادوگر راه‌اندازی برای اولین بار اضافه کرد تا مطمئن شود بازیکنان متوجه تمام گزینه‌های راحتی می‌شوند که مد می‌تواند ارائه دهد.

بخونید:  Star Citizen has raised $600 million and isn't slowing down after 10 years

اگر کاربران از این که NPC های متحد اغلب آنها را از راه دور می کنند، آزرده می شوند، اکنون می توانند برخورد با دوستان را غیرفعال کنند تا در صورت لزوم از آنها عبور کنند. علاوه بر این، مددرها حرکات آبی را تنظیم کردند تا خروج از آب را کاملاً دستی کنند و به بازیکنان اجازه دهند سرعت شنا را تنظیم کنند. کنترل وسایل نقلیه در حالت سوم شخص نیز اکنون گزینه های بیشتری برای افزایش راحتی دارد.

مود Episode One VR در یک صفحه Steam جداگانه از تبدیل VR بازی پایه موجود است. این هدست با هر هدست واقعیت مجازی که از SteamVR پشتیبانی می کند، از جمله Valve Index، Meta Quest، HTC Vive و غیره سازگار است. منبع VR یک پردازنده نسل هشتمی اینتل یا سری Ryzen 3000، 16 گیگابایت رم و GeForce GTX 1080 یا Radeon RX 5700 را برای اجرای این مود توصیه می کند. به 6 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد.

کسانی که به دنبال محتوای Half-Life VR بیشتری هستند و قبلاً Valve’s Half-Life: Alyx را بازی کرده‌اند، می‌توانند کمپین افزودنی ساخته شده توسط طرفداران، Levitation را امتحان کنند. این چند ساعت به آنچه برخی بهترین بازی واقعیت مجازی می گویند اضافه می کند. بازیکنان همچنین می‌توانند نقشه‌های طرفداران Half-Life: Alyx دیگری را که در صفحه Workshop بازی موجود است، امتحان کنند، زیرا به نظر می‌رسد که بسیاری از آنها رتبه‌بندی بازیکنان بالایی دارند.

فروش Steam Spring که در حال حاضر در حال اجرا است، زمان خوبی برای گرفتن بازی های پایه Half-Life است. جعبه نارنجی، شامل Half-Life 2، هر دو نسخه توسعه یافته آن، و Portal (که اخیراً یک افزونه رایگان RTX دریافت کرده است)، فقط 2 دلار است. Half-Life: Alyx با قیمت 24 دلار به فروش می رسد.

بخونید:  برای شرکت های سخت افزاری جدید، انتظار سخت ترین قسمت است



منبع