نظرات، مزایا و معایب Razer Blade 18


توسط The Verge on

80

اگر یک لپ‌تاپ گیمینگ 18 اینچی می‌خواهید و نمی‌خواهید زیر نورهای بد پوشیده شود، Blade 18 احتمالاً یکی از تنها گزینه‌های شماست. این یک گزینه مناسب است – و شما نباید بیش از آنچه باید برای آن هزینه کنید. از آنجایی که قیمت این لپ‌تاپ‌ها از سقف بالا می‌رود، من در حال فکر کردن به این هستم که یک فریم اضافی چقدر ارزش دارد. من فکر می کنم خریداران نیز باید.

توسط Tom’s Guide در

80

Razer Blade 18 یک استدلال قوی برای وجود لپ‌تاپ‌های گیمینگ 18 اینچی است که دارای صفحه نمایش واقعی و قدرت خام کافی برای عالی جلوه دادن جدیدترین بازی‌های رایانه شخصی است. با این حال، عمر باتری ضعیف و اندازه بسیار زیاد آن، آن را برای بازی در حال حرکت مناسب نمی کند.

توسط cnet در


به عنوان اولین لپ‌تاپ 18 اینچی جدید برای سال 2023، قضاوت در مورد Razer Blade 18 بدون مدل‌های رقیب Alienware، Asus و Acer برای مقایسه آن دشوار است. اما بر اساس تجربه قبلی با همه این برندها، هنگام مقایسه لپ‌تاپ‌های مشابه، Razer معمولاً در صدر لیست من یا نزدیک به آن قرار دارد.

توسط DigitalTrends در


دست در: Razer می گوید تمام این بهبودهای کیفیت زندگی برای تعیین Razer Blade 18 به عنوان “جایگزین دسکتاپ” است. به عبارت دیگر، از شما انتظار ندارد که شاسی 7 پوندی را به اطراف بچسبانید یا هر روز سعی کنید آن را در کیف کار خود قرار دهید. این Alienware m18 نیست، اما این قطعاً یک لپ‌تاپ بزرگ است و موفقیت آن احتمالاً به توانایی آن در عملکرد بستگی دارد.



منبع

بخونید:  قیمت عینک هوشمند آنزو Razer تنها ۲۵ دلار برای مدت محدود است