هیچ چیزی با اپراتورها برای آوردن گوشی های هوشمند خود به ایالات متحده صحبت نمی کند

آینده نگر: استارت‌آپ لوازم الکترونیکی مصرفی در لندن، Nothing، به دنبال این است که قدرت گوشی‌های هوشمند خود را به ایالات متحده بیاورد. بنیانگذار کارل پی، که به راه‌اندازی شرکت چینی گوشی‌های هوشمند OnePlus کمک کرد، به CNBC گفت که شرکت او صحبت‌های اولیه‌ای را با اپراتورهای بی‌سیم منتخب ایالات متحده درباره راه‌اندازی تلفن در ایالت انجام داده است. پی کسی را فاش نکرد، اما احتمالاً هیچ چیز با حداقل چند بازیکن بزرگ کشور صحبت نمی‌کند.

به دست آوردن سهم قابل توجهی از بازار در یک منطقه اشباع شده که قبلاً تحت سلطه شرکت های سنگین وزنی مانند اپل و سامسونگ است، آسان نیست، اما غیرممکن نیست. یک پیشنهاد واقعاً نوآورانه می تواند کمک زیادی به هیچ چیز در تثبیت حضور خود در ایالات متحده کند. گوشی‌های تاشو همان‌قدر که در سال‌ها در صنعت گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم به چیز جدیدی نزدیک هستند، اما استقبال از آن‌ها در بهترین حالت کم بوده است.

هیچ چیز اولین گوشی هوشمند خود با نام Phone (1) را در ماه جولای عرضه نکرد، اما فقط در آسیا، خاورمیانه و اروپا عرضه شد. سایر بازارهای بزرگ مانند کانادا و ایالات متحده در راه اندازی گنجانده نشدند. طبق گزارش CNBC، هیچ چیز تا به امروز 500000 گوشی هوشمند و 600000 جفت هدفون Ear (1) خود را ارسال نکرده است.

پی گفت: «این قطعاً بازاری است که در آن علاقه زیادی به محصولات ما وجود دارد.

پی به این نشریه گفت که آنها اولین گوشی هوشمند خود را در ایالات متحده به دلیل پشتیبانی فنی اضافی مورد نیاز، مانند اضافه کردن سفارشی سازی های منحصر به فرد اپراتور در بالای اندروید، راه اندازی نکردند. پی افزود: «ما احساس می کردیم که قبلاً آماده نبودیم.

بخونید:  رئیس AA بریتانیا برای جلوگیری از سرقت خودروهای بدون کلید اقدام "مایکروویو" را انجام می دهد

بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم ۹ درصد کاهش یافت، که عمدتاً به دلیل کاهش بودجه مصرف‌کنندگان در مواجهه با عدم اطمینان اقتصادی مداوم بود. هر کسی حدس می‌زند تا زمانی که هیچ چیز برای پرتاب ایالات متحده به موفقیت نرسد، اقتصاد چگونه خواهد بود، اما بدون شک بر همه چیز تأثیر می‌گذارد.



منبع

آخرین محصول این شرکت، نسخه پایین تر گوش (1) به نام Ear (چوب)، در 4 نوامبر با قیمت 99 دلار عرضه شد. به گفته Pei، یک سوم کل فروش (چوب) در حال حاضر از ایالات متحده انجام می شود.