وام دهنده ورشکسته کریپتو سلسیوس با تشدید نظارت بر مدیرعامل یکی دیگر از مدیران اجرایی خود را از دست داد.

ماشینسکی همچنین در مورد گزارش فایننشال تایمز مبنی بر برداشت 10 میلیون دلاری از درجه سانتیگراد چند هفته قبل از مسدود شدن حساب های مشتریان با سؤالات زیادی مواجه است. FT می نویسد که او این پول را در ماه مه بیرون آورد، درست زمانی که بازارهای ارزهای دیجیتال از سقوط TerraUSD (UST) در حال چرخش بودند. بسیاری از افراد متعجب هستند که آیا Mashinsky می‌دانست که سلسیوس قادر به بازگرداندن دارایی‌های مشتری نخواهد بود.

جلسات استماع آتی ما در حال حاضر برای 7 اکتبر و 20 اکتبر برنامه ریزی شده است، جایی که ما مشتاقانه منتظر پیشبرد گفتگوی خود با UCC و سایر احزاب هستیم.

– درجه سانتیگراد (@CelsiusNetwork) 1 اکتبر 2022

سی‌ان‌بی‌سی گزارش می‌دهد که لئون، افسر ارشد استراتژی اکنون از سمت خود کنار رفته است. لیور کورن، مدیر سابق مالیات جهانی سلسیوس، که خارج از اسرائیل فعالیت خواهد کرد، جایگزین او خواهد شد. کوین تلگراف می نویسد که لئون در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده ثبت نام کرد تا 32600 سهام مشترک خود در این شرکت در 5 سپتامبر بی ارزش اعلام شود.





منبع از آن زمان اوضاع بهبود نیافته است. ماشینسکی هفته گذشته نامه استعفای خود را ارائه کرد و نوشت که ادامه نقش او به عنوان مدیر عامل به “یک حواس پرتی فزاینده” تبدیل شده است.

در متن: خبر بد برای پلتفرم وام‌دهی کریپتو ورشکسته سلسیوس تسکین نمی‌دهد. یک هفته پس از استعفای مدیرعامل الکس ماشینسکی از شرکت، اس. دانیل لئون، یکی از بنیانگذاران، اکنون از سمت مدیر ارشد استراتژی استعفا داده است. ماشینسکی همچنین با افشاگری هایی مبنی بر برداشت 10 میلیون دلاری از وام دهنده هفته ها قبل از مسدود کردن حساب های مشتریان خود سر و کار دارد.

بلافاصله پس از آغاز زمستان کریپتو در ماه ژوئن، پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) شبکه سلسیوس، که در آن زمان یکی از بزرگترین وام دهندگان ارزهای دیجیتال با 8 میلیارد دلار وام مشتری و تقریبا 12 میلیارد دلار دارایی بود، به 1.7 میلیون مشتری خود گفت که توقف تمام برداشت ها، سوآپ ها و نقل و انتقالات بین حساب ها به دلیل “شرایط شدید بازار”. این شرکت تنها یک ماه بعد اعلام ورشکستگی کرد.