یوتیوب مبارزه با مسدود کننده های تبلیغات پاپ آپ را افزایش می دهد و کاربران ناامید می شوند

چه اتفاقی افتاده؟ یوتیوب در برابر استفاده از مسدودکننده های تبلیغاتی برای دور زدن محتوای تبلیغاتی در پلتفرم خود موضع می گیرد. سخنگوی سرویس اشتراک‌گذاری ویدیوی متعلق به گوگل اخیراً به Insider گفته است که یوتیوب تلاشی جهانی را آغاز کرده است که از بینندگان می‌خواهد از مسدودکننده‌های تبلیغاتی استفاده کنند تا تبلیغات را در سایت فعال کنند یا تجربه ممتاز (پرداختی) خود را بدون تبلیغات امتحان کنند.

این نماینده اضافه کرد که استفاده از مسدودکننده تبلیغات در یوتیوب برخلاف شرایط خدمات سایت است.

این سخنگو خاطرنشان کرد: «تبلیغات از اکوسیستم متنوعی از سازندگان در سراسر جهان پشتیبانی می‌کنند و میلیاردها نفر را قادر می‌سازد تا به محتوای مورد علاقه خود در YouTube دسترسی داشته باشند.

یوتیوب در ماه ژوئن شروع به محدود کردن تماشای ویدیو برای کاربران مسدودکننده آگهی به عنوان بخشی از یک آزمایش محدود کرد، به طوری که برخی از کاربران پیام‌هایی دریافت کردند که به آنها اطلاع می‌داد اگر مسدودکننده آگهی را خاموش نکنند یا امضا نکنند، پخش‌کننده ویدیو پس از سه ویدیو مسدود می‌شود. برای YouTube Premium. .

در آن زمان، YouTube Premium، تجربه بدون آگهی مبتنی بر اشتراک، 11.99 دلار قیمت داشت. با این حال، در طول تابستان، یوتیوب بی سر و صدا قیمت اشتراک را تقریباً 17 درصد افزایش داد و به 13.99 دلار در ماه یا 139.99 دلار برای یک سال کامل (که تقریباً به 11.99 دلار رسید). 66 دلار در ماه).

کاربران آسیب‌دیده به طور فزاینده‌ای درباره این تغییر در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند X و Reddit صحبت می‌کنند و نکاتی را در مورد نحوه دور زدن شناسایی مسدودکننده تبلیغات YouTube با استفاده از برنامه‌های افزودنی مختلف مرورگر و سایر تنظیمات به اشتراک می‌گذارند. دیگران هستند در اعتقادات خود تسلیم نمی شوند که تسلیم به خواسته های YouTube منجر به ممنوعیت دائمی مسدود کننده تبلیغات می شود.

بخونید:  اینتل نشان می‌دهد که Arc A770 در معیارهای ردیابی پرتوی، RTX 3060 را شکست می‌دهد.

مبارزه با مسدودکننده‌های تبلیغات، راهی مناسب برای Google/YouTube برای افزایش درآمد تبلیغاتی است. آیا ممکن است به دلیل موقعیت مسدود کردن تبلیغات، تعدادی از بینندگان را از دست بدهند؟ مطمئناً، اما افزایش کلی درآمد بسیار محتمل‌تر است، زیرا برخی از کاربران بلوک تبلیغات موجود بدون شک ترجیح می‌دهند که سایت را در لیست سفید قرار دهند تا اینکه به طور کلی دسترسی را از دست بدهند. دیگران نیز ممکن است بخواهند از طریق اشتراک Premium از YouTube پشتیبانی کنند و به تجربه ای بدون آگهی ادامه دهند. علاوه بر این، حتی اگر برخی از کاربران استفاده از YouTube را متوقف کنند، درآمدی از دست نمی‌دهند زیرا آن کاربران به هر حال تبلیغات را تماشا نمی‌کردند.

اعتبار تصویر: نقشه نقشه

منبع