تام برگشت! مستندی در آینده برای بازبینی روزهای شکوه مای اسپیس

چیزی که باید منتظرش بود: آنها می گویند فیس بوک پلت فرم رسانه های اجتماعی برای افراد مسن است، اما اگر واقعاً می خواهید سن خود را نشان دهید، هیچ چیز مانند یادآوری نوستالژیک روزهای شکوه مای اسپیس نیست. کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که در سال های اولیه وب بزرگ شده اند، می توانند آن دوران را از طریق یک مستند آینده در شبکه اجتماعی دوباره زنده کنند.

پس از راه اندازی آن در سال 2003، زمانی بود که تقریباً همه افرادی که آنلاین بودند یک حساب کاربری MySpace داشتند. 8 دوست برتر، تام، نام‌های کاربری و عکس‌های نمایه وحشتناک، موسیقی و مجبور کردن مردم به یادگیری کدنویسی، این پلتفرم به عنوان پیشرو فیس‌بوک به یاد می‌آید. همچنین به راه اندازی حرفه چندین موسیقیدان مشهور کمک کرد.

ددلاین گزارش می‌دهد که Gunpowder & Sky، شرکتی که اسنادی مانند 69: The Saga of Danny Hernandez و Everybody’s Everything را در دست دارد، در حال کار بر روی یک مستند MySpace است. او با The Documentary Group همکاری می کند که پشت سر سریال هایی مانند Amend: The Fight for America از نتفلیکس و The Deep End از Freeform است.

این مستند بنیانگذاران تام اندرسون و کریس دوولف را دوباره متحد می‌کند، بسیاری از اعضای تیم اصلی را به نمایش می‌گذارد و با برخی از ستاره‌هایی که از MySpace برای کمک به راه‌اندازی حرفه‌شان استفاده می‌کردند صحبت می‌کند. این لیستی است که شامل ادل، لیلی آلن، وحشت است! در دیسکو، My Chemical Romance و کیتی پری.

بخونید:  Social media scammers have stolen at least $650 million from victims this year

تامی آوالون (I Love You, You Hate Me; The Bill Murray Stories: Life Lessons Learned from a Mythical Man) که کارگردانی این مستند را بر عهده خواهد داشت، گفت: «به یاد دارم که در ابتدا در Myspace بودم. در واقع، Myspace جایی است که من “من شروع به صحبت با همسرم کردم. زمان باورنکردنی بود: قبل از اینکه تلفن های ما زندگی ما را تسخیر کنند، اینترنت یک لذت بود، نه یک مسئولیت.”

“Myspace مهمانی بود که فقط با نشستن پشت کامپیوتر می‌توانستید به آن بپیوندید و من بسیار هیجان‌زده هستم که داستان چه کسی شدیم را از طریق رسانه‌های اجتماعی تعریف کنم. من قبلاً لیست پخش Myspace خود را از bangers آماده کرده‌ام.”

MySpace توسط News Corporation در سال 2005 به قیمت 580 میلیون دلار خریداری شد. تا سال 2007، این وب سایت به پربازدیدترین وب سایت در ایالات متحده تبدیل شد. اما یک سال بعد بود که فیسبوک از نظر تعداد بازدیدکنندگان و کاربران از مای اسپیس پیشی گرفت. News Corporation این سایت را به طور رسمی در سال 2011 به فروش رساند و MySpace را به قیمت تخمینی 35 میلیون دلار فروخت. امروزه نیز به عنوان یک شبکه اجتماعی متمرکز بر موسیقی وجود دارد.

درباره تاریخ احتمالی اکران و اینکه آیا این مستند به سینماها می‌آید یا فقط در پلتفرم‌های استریم نمایش داده می‌شود، صحبتی نشده است، هرچند که دومی به نظر یک شرط مطمئن است. به نظر می رسد پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه خود است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانیم آن روزهای پرمخاطره اوایل تا اواسط دهه 2000 را دوباره زنده کنیم.

بخونید:  تراشه سازان ممکن است به زودی به درآمد بادآورده 52 میلیارد دلاری CHIPS Act برسند، اما یک مشکل وجود دارد

منبع