توسعه دهنده Cities: Skylines 2 در مورد مشکلات احتمالی عملکرد هنگام راه اندازی هشدار می دهد

WTF؟! در چیزی که می‌توان آن را به‌عنوان صداقت تازه‌کننده یا تصویری واقعی از جدی بودن وضعیت در نظر گرفت، توسعه‌دهنده Cities: Skylines 2 قبل از انتشار هفته آینده هشدار داد که عملکرد بازی می‌تواند ناامیدکننده باشد.

دنباله فیلم عالی Cities: Skylines در تریلرهای قبل از عرضه کاملاً دیدنی به نظر می رسد. این سطح از وفاداری گرافیک به این معنی است که شما به سخت افزار قدرتمندی نیاز خواهید داشت. از ماه ژوئن، مشخصات توصیه شده Intel Core i7-9700K / AMD Ryzen 5 5600X همراه با Nvidia GeForce RTX 2080 Ti (11 گیگابایت) / AMD Radeon RX 6800 XT (16 گیگابایت) بود. اما این مشخصات اخیراً افزایش یافته است.

این بازی اکنون یک Intel Core i5 12600K یا AMD Ryzen 5 5800X را به همراه Nvidia GeForce RTX 3080 یا AMD Radeon RX 6800 XT با 16 گیگابایت رم توصیه می کند. حداقل مشخصات نیز به Intel Core i7 6700K یا AMD Ryzen 5 2600X با GeForce GTX 780 یا AMD Radeon RX 470 در کنار 8 گیگابایت رم افزایش یافته است.

به نظر می رسد حتی کسانی که سخت افزارشان با مشخصات توصیه شده مطابقت دارد ممکن است با مشکل مواجه شوند. Developer Colossal Order و ناشر Paradox Interactive به تازگی اعلام کرده اند که “اگرچه تیم ما خستگی ناپذیر برای ارائه بهترین تجربه ممکن کار کرد، اما به معیاری که در نظر داشتیم دست پیدا نکردیم.”

در ادامه این پست آمده است که علیرغم این موضوع، اعتقاد بر این است که انتشار بازی اکنون بهترین راه رو به جلو است. توسعه دهنده به بهبود بازی در ماه های آینده ادامه خواهد داد، که به نظر می رسد این روزها برای اکثر توسعه دهندگان یک نیاز رایج است. او افزود که “ما همچنین می خواهیم انتظارات عملکرد را برای نسخه بعدی مدیریت کنیم.”

بخونید:  معیار مقیاس بندی حافظه AMD Ryzen 9 7950X3D

جاه طلبی ما این است که Cities: Skylines II تا حد امکان توسط بازیکنان بیشتری لذت ببرند، و ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که این بازی به پتانسیل کامل خود می رسد.

یک پرسش متداول جداگانه در مورد اصلاح و عملکرد بیان می کند که انتظار نمی رود همه مشکلات عملکرد را تجربه کنند. این به تنظیمات رایانه شخصی و تنظیمات گرافیکی استفاده شده بستگی دارد. توسعه‌دهنده همچنین جزئیات بهترین گزینه‌های تنظیمات را برای افزایش عملکرد بدون کاهش بیش از حد کیفیت گرافیک منتشر می‌کند.

این اعلامیه بدون شک بسیاری از افرادی را که مشتاقانه منتظر بازی Cities: Skylines II هستند خشمگین خواهد کرد – برخی تصمیم به انتشار بازی در این حالت را به عنوانی با دسترسی زودهنگام تشبیه کرده اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسائل مربوط به عملکرد چقدر بر نمرات بررسی تأثیر می گذارد.

Cities: Skylines II در تاریخ 24 اکتبر برای PC منتشر می شود. این بازی روی کنسول‌ها به تعویق افتاده است، بنابراین تا 30 ژوئن 2024 روی Xbox Series X/S و PS5 عرضه نمی‌شود.

منبع