اکسپلویت Doom II برای اجرای Doom در داخل Doom مورد استفاده قرار گرفت

با این حال، به اینجا ختم نمی شود، زیرا یوتیوبر حتی توانست بازی های دیگری مانند Heretic را در Doom بارگذاری کند.

ما همه چیز را دیده‌ایم، از کیوسک‌های سفارشی مک‌دونالد و قطعات لگو گرفته تا لامپ‌های هوشمند Ikea و یخچال‌های هوشمند. این یک تعبیر تاثیرگذار دیگر در همین راستا است.

Found یک ویژگی TechSpot است که در آن ما چیزهای هوشمندانه، خنده دار یا جالب دیگری را از سراسر وب به اشتراک می گذاریم.



منبع

کسانی که علاقه مند به کار با این اکسپلویت هستند می توانند به GitHub مراجعه کرده و فایل های مورد نیاز را دریافت کنند. شما همچنین به یک نسخه DOS Doom II نیاز دارید.

کاربر راهی برای اجرای Chocolate Doom (یک پورت منبع Doom) در Doom II با استفاده از اکسپلویت پیدا کرد. Kgsws خاطرنشان می کند که هر دو بازی مستقل از یکدیگر اجرا می شوند و بنابراین دو برابر حافظه معمولی استفاده می کنند. و این فقط یک ترفند بصری نیست – فشار دادن F12 به kgsws اجازه می دهد تا نمونه درون بازی را کنترل کند.

به طور خلاصه: Doom تبدیل به آزمایشی برای تعیین اینکه آیا یک قطعه سخت افزار یا نرم افزار هک شده است یا خیر، تبدیل شده است، اما آیا Doom می تواند Doom را اجرا کند؟ در سال 2015، ما یک مد Doom را برجسته کردیم که به شما امکان می‌دهد Doom را در داخل Doom بازی کنید. آخرین تلاش YouTuber kgsws از یک مود برای انجام این شاهکار استفاده نمی کند، بلکه از یک سوء استفاده در Doom II استفاده می کند.

بخونید:  ClipClip 2.4.5698 دانلود | TechSpot