به‌روزرسانی نسل بعدی Witcher 3 شامل ردیابی پرتو، DLSS، حالت عکس، بهبود کیفیت کیفیت است


چیزی که باید منتظرش بود: CD Projekt Red دو سال پیش قول داده بود که به‌روزرسانی بزرگی را برای عنوان محبوب The Witcher 3 به عنوان یک ارتقاء برای رایانه شخصی و کنسول‌های نسل فعلی منتشر کند. این شرکت اکنون جزئیات نهایی را در مورد ویژگی های مورد انتظار، از جمله ردیابی پرتو و بهبودهای مختلف کیفیت زندگی، ارائه کرده است.

CD Projekt Red سازنده The Witcher و Cyberpunk این هفته یک استریم غواصی عمیق برگزار کرد (در زیر) که جزئیات یک بروزرسانی مهم برای The Witcher 3 را فاش کرد. در ابتدا در سال 2020 اعلام شد، این ارتقا در تاریخ 14 دسامبر به صورت رایگان برای دارندگان بازی بر روی هر دو رایانه شخصی ارائه می شود. و کنسول ها

اولین تغییری که کاربران ممکن است متوجه شوند گرافیک است. این استودیو روشنایی جهانی با ردیابی پرتو، انسداد محیطی با ردیابی پرتو، بافت‌های بهبود یافته، مدل‌های بهبود یافته شخصیت، فاصله LOD بهتر و سایر پیشرفت‌های بصری را اضافه کرد.

DLSS 3 جدید (یا DLSS 2 برای کسانی که دارای RTX 2000 یا 3000 GPU هستند) و FSR 2.1 با وجود تنظیمات گرافیکی سنگین تر، نرخ فریم را بهبود می بخشد. کاربران کنسول های پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس می توانند بین حالت های کیفیت 30 فریم در ثانیه و عملکرد 60 فریم بر ثانیه یکی را انتخاب کنند.

تغییرات در کنترل‌ها و رابط کاربری به کاربران اجازه می‌دهد تا اقدامات خاص درون بازی را با سرعت بیشتری انجام دهند، مانند جادو کردن جادوها. عملکرد نقشه گزینه های سفارشی سازی بیشتری را برای یک تجربه بالقوه کمتر بصری دریافت می کند. این به روز رسانی همچنین یک پرسپکتیو اختیاری دوربین نزدیک و یک حالت عکس اضافه می کند.

بخونید:  KeePassXC 2.7.6 Download | TechSpot

برخی از موارد اضافه شده به انتشار مجدد بر اساس مودهای ساخته شده در جامعه با تنظیمات CD Projekt Red است. سایر محتویات این به‌روزرسانی، مانند لباس‌ها و کوئست‌ها، بر اساس مجموعه تلویزیونی نتفلیکس The Witcher است که باعث شد بیشترین افزایش فروش بازی از زمان عرضه‌اش در سال 2015 به‌وجود آید.

Witcher 3 قبلاً فقط پیشرفت متقاطع بین رایانه شخصی و نینتندو سوییچ را ارائه می کرد، اما این به روز رسانی این ویژگی را به نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس گسترش داد. اکنون بازیکنان می توانند پیشرفت ذخیره شده خود را بین تمام پلتفرم ها انتقال دهند. این به روز رسانی همچنین با رفع اشکال برای چند ماموریت خاص همراه است.

Witcher 3 Complete Edition تنها یکی از چندین پروژه CD Projekt Red است که اخیراً معرفی شده است. در ماه اکتبر، این شرکت به برنامه‌ای برای انتشار دنباله‌ای برای Cyberpunk 2077 و پنج بازی دیگر Witcher در سال‌های آینده اشاره کرد. بازسازی اولین بازی Witcher که توسط Fool’s Theory توسعه یافته است، در حال بازسازی ماجراجویی در Unreal Engine 5 است. بنابراین باید پیشرفتی عظیم نسبت به موتور 15 ساله CDPR Aurora Engine داشته باشد.



منبع