فروشگاه Epic Games و GOG فروش زمستانی را با تخفیف‌های عمیق و هزینه‌های رایگان فراوان راه‌اندازی می‌کنند


به طور خلاصه: کمتر از یک هفته تا کریسمس باقی مانده است، فروش نهایی تعطیلات به طور کامل آغاز شده است و این خبر خوبی برای گیمرها است. از هم‌اکنون تا اوایل ژانویه، می‌توانید کتابخانه بازی‌های خود را با انبوهی از موارد رایگان و تخفیف‌های بسیار ایجاد کنید. به علاوه، فروش زمستانی Steam تنها چند روز دیگر باقی مانده است.

فروشگاه اپیک گیمز میزبان بزرگترین فروش خود است. از هم اکنون تا 5 ژانویه، می توانید تخفیف های عمیقی را برای صدها بازی دریافت کنید. نکات برجسته شامل نیمه تخفیف Madden NFL 23، Tiny Tina’s Wonderlands، Grand Theft Auto V: Premium Edition و Cyberpunk 2077، 67 درصد تخفیف کامل برای Far Cry 6 Standard Edition، Horizon Zero Dawn Complete Edition، Assassin’s Creed Odyssey Standard Edition و Anno 180 است. و تا 80 درصد تخفیف برای عناوین انتخابی مانند Ghost Recon Breakpoint Standard Edition.

Epic کوپن Epic را نیز بازگردانده است. این کوپن تخفیف 25 درصدی به‌طور خودکار در هنگام پرداخت برای «هر بازی‌های واجد شرایطی با قیمت 14.99 دلار یا بیشتر» برای صرفه‌جویی بیشتر اعمال می‌شود. هر بازی واجد شرایط در سبد خرید شما 25 درصد تخفیف در هنگام پرداخت دریافت می کند.

این به همین جا ختم نمی شود زیرا Epic در طول فروش هر روز یک بازی رایگان را نیز انجام می دهد. بازی رایگان فعلی Sable است، اما بازی رمز و راز بعدی قرار است در کمتر از یک ساعت (تا زمان نوشتن این مقاله) باز شود.

فروش زمستانی GOG نیز در حال انجام است. این بار، ویترین دیجیتال بیش از 4500 عنوان را با کاهش قیمت تا 90 درصد تخفیف داده است. XCOM 2: War of the Chosen پس از کاهش 95 درصدی قیمت تنها به 2.99 دلار کاهش یافته است و Dracula Trilogy تنها با 0.99 دلار قابل خرید است. The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition می تواند پس از 80 درصد تخفیف با 9.99 دلار به خانه بازگردد. Wolfenstein II: New Colossus Digital Deluxe Edition نیز 80 درصد تخفیف دارد، فقط 11.99 دلار مال شما. Myst Masterpiece Edition یک انتخاب عالی دیگر است که تنها 4.19 دلار پس از صرفه جویی 30 درصدی دارد.

بخونید:  اسکوئر انیکس تایید کرد که Final Fantasy XVI در نهایت برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد

GOG همچنین دارای هدایای ویژه، مجموعه‌های انتخاب شده، معاملات فلش، بسته‌های انحصاری، مسابقات و موارد دیگر است که می‌خواهید چشمان خود را برای آن‌ها حفظ کنید.

فروش زمستانی GOG تا 2 ژانویه ساعت 6 بعد از ظهر شرقی ادامه دارد. فروش زمستانی سالانه Steam نیز قرار است اواخر این هفته آغاز شود. زمانی که زمانش برسد، بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.



منبع