بهترین تبلت ها – به روز رسانی 2023

خوب | بیشتر آن را دارند
طراحی شیک، عمر باتری خوب، دوربین ها و بلندگوها.

اندروید روی تبلت‌ها راه طولانی را طی کرده است، و شما حالت DeX را دریافت می‌کنید، بنابراین برنامه‌های سازگار در نسخه‌های پنجره‌ای کار می‌کنند، اما iPadOS همچنان برتر است. ارتقای واقعی از نظر نرم‌افزاری، وعده به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل تا سال 2027 است. اما اگر به دنبال یک تبلت اندرویدی ممتاز هستید، Galaxy S8+ دستگاهی براق با صفحه‌نمایش بی‌نظیر است.

یک پله پایین تر: پیرتر یا کوچکتر؟

همانند تجارت گوشی، رقیب اصلی اپل در بازار تبلت سامسونگ است (به جز مایکروسافت). ما مدل «plus» را انتخاب کرده‌ایم، زیرا این مدل علاوه بر نمایشگر 12.4 اینچی (2800 x 1752، 266ppi) 120 هرتز، 16:10 دارای مزایایی نسبت به Galaxy Tab S8 کوچکتر است.

عالی | ویژگی های متمایز کننده
تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1. 120 هرتز، صفحه نمایش Super AMOLED. S-Pen گنجانده شده است. آپدیت اندروید تا سال 2027

سری گلکسی تب اس 8 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 است که از اسنپدراگون 865 قبلی قدرتمندتر است، اما عملکردی مشابه تراشه M2 آیپد پرو ندارد. عمر باتری همچنان چشمگیر است، اما هنوز باید با نرم افزار تا حدودی ناامیدکننده کنار بیایید.

فضای ذخیره سازی از 128 گیگابایت شروع می شود و دارای پورت USB-Type C، 8 گیگابایت رم، چهار بلندگو و گزینه 5G است. دوربین جلو به 12 مگاپیکسل فوق عریض از 8 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض در عقب به 6 مگاپیکسل ارتقا یافته است، در کنار همان دوربین 13 مگاپیکسلی سری S7. یک مزیت نسبت به آیپد پرو این است که قلم سامسونگ در جعبه رایگان است به جای اینکه نیاز به هزینه 99 دلاری دیگر داشته باشد. تأخیر به 2.8 میلی‌ثانیه نسبت به مدل قبلی 9 میلی‌ثانیه بهبود یافته است.

بخونید:  اضافه بار فنی باعث کاهش رضایت مالک خودرو می شود

میانگین | رقبا ممکن است بهتر باشند
اندروید روی تبلت ها همچنان در سایه آیپد او اس است. عملکرد هنوز نمی تواند با پرچمدار اپل برابری کند. گران قیمت

گلکسی تب اس 8 پلاس به عنوان بهترین اسلیت اندرویدی که تا به حال ساخته شده است مورد استقبال قرار گرفته است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. Galaxy Tab S8+ از یک پنل Super AMOLED استفاده می‌کند که محتوا را فوق‌العاده جلوه می‌دهد، با رنگ‌های پر جنب و جوش، زرق و برق‌آلود و مشکی کامل که برای تماشای فضای باز ایده‌آل است. حتی یک حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش مشابه آنچه در تلفن های مدرن وجود دارد، دارد.

اگر اندازه صفحه نمایش و قابلیت چندوظیفه ای را به جابجایی و ارزش ترجیح می دهید، Galaxy Tab S8 Ultra 14.6 اینچی جدید برای شما مناسب است. مزیت Ultra به غیر از اندازه این است که RAM با فضای ذخیره سازی افزایش می یابد و به 12 گیگابایت با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت می رسد. با گزینه ذخیره سازی 512 گیگابایتی همچنین دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض در جلو است. بدیهی است که نقطه ضعف آن قیمت است که از 1100 دلار برای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه شروع می شود.

با این حال، ما معتقدیم تب اس 8 پایه در درازمدت خرید بهتری خواهد بود، با اسنپدراگون 8 نسل 1، به روز رسانی های نرم افزاری تا سال 2027 و 8 گیگابایت رم حتی در ارزان ترین نسخه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. نمایشگر LCD سنتی 11 اینچی همچنان با وضوح 2560 در 1600 عالی به نظر می رسد و همان دوربین جلوی فوق عریض 12 مگاپیکسلی S8+ را دارد.

بخونید:  چگونه ویندوز را وادار کنیم که کپی های قبلی فایل های شما را نگه دارد



منبع

اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، Galaxy Tab S7+ با قیمت 500 دلار برای مدل پایه با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 6 گیگابایت رم در دسترس است و تا سال 2024 به روزرسانی های اندروید را دریافت می کند.